În primăvara 2009 debuta oficial Porsche Cayenne D, care devenea primul model din istoria mărcii echipat cu motor diesel. Era un propulsor Audi (V6, 3,0 litri), care furniza 240 CP, același motor urmând să echipeze (din 2011) și Panamera.
Anul următor, la Geneva, debuta a doua generație Porsche Cayenne. Acesta primea o caroserie restilizată, un interior inspirat de cel de pe Panamera și soluții tehnice avansate. Mașina oferea lumini LED, climatizare automată pe patru zone, navigație cu recunoaștere vocală sau parking assist. Gama de motorizări includea și o versiune hibridă. Ansamblul era format dintr-un motor pe benzină VR6 (3,0 litri) cu 333 CP și electric de 47 CP.
Panamera S E-Hybrid, primul plug-in
La Salonul Auto de la Frankfurt din 2011 avea premiera mondială cea de-a șaptea iterație 911 (Seria 991). Caroseria prezenta o serie de elemente aerodinamice din aluminiu, o parte mecanică nouă și dotări impresionante. Motorizările erau de tip boxer cu 6 cilindri: 3,4 litri și 350 CP pe Carrera și 3,8 litri și 400 CP pe Carrera S. Viteza maximă era de 285 și respectiv 293 km/h, sprintul 0-100 Km/h fiind realizat în 4,9 și 4,6 secunde.
Motorizările cuprindeau două unități boxer cu 6 cilindri: una de 2,7 litri (260 CP) și 3,4 litri (300 CP). Anul următor urmau să fie lansate noile versiuni 911 Turbo, 911 Turbo S și 911 GT3. Acestea erau echipate cu motorul de 3,8 litri twin-turbo (Turbo și Turbo S) și aspirat (GT3), cu 520, 560,485 CP. Performanțele erau specifice modelelor Porsche: viteză de 315, 318, 310 km/h și sprint 0-100 km/h de 3,4, 3,1, 3,5 secunde.
911: numărul 1.000.000
În 2013, la Los Angeles, avea loc lansarea SUV-ului compact Macan, fratele mai mic al Cayenne-ului. Acesta era disponibil în 3 versiuni: Macan S-V6 3.0/340 CP, Macan S-Diesel V6 3.0/258 CP și Macan Turbo-V6 3.6/400 CP. Indiferent de versiune, Macan oferea standard tracţiune integrală şi transmisie automată cu dublu ambreiaj PDK (7 trepte). Frankfurt a fost locul pentru lansarea lui 918 Spyder, fabricat în serie limitată de 918 unități.
Noul 911 GT3 RS era dezvăluit (2015) într-o variantă 4.0 Boxer/500 CP, urmat la scurt timp de un facelift Cayenne. În 2016, Porsche aducea la Geneva a patra generație Boxter/Cayman, care a primit indicativul 718. Gama de motorizări era compusă din unități boxer turbo cu 4 cilindri de 2,0 litri/300 CP și 2,5 litri/350 CP. Pe 11 mai 2017 ieșea de pe linia de asamblare de la Zuffenhausen exemplarul 911 cu numărul 1 milion al mărcii sportive.
Scânteia electromobilității
În toamna anului 2019 Porsche publica informațiile oficiale referitoare la primul automobil complet electric din istoria mărcii, botezat Taycan. Din punct de vedere estetic, acesta prelua din detaliile de design văzute în premieră pe conceptul Mission E. Noul Taycan este disponibil încă de la lansare în versiunile Turbo/ Turbo S, ambele echipate cu două motoare electrice. Bateria Taycan Turbo are capacitate 93,4 kWh, cu autonomie 381/450 km. Varianta Turbo S folosește un acumulator 94,3 kWh, cu autonomie 388/412 km.
Taycan Turbo produce 625 CP și 850 Nm, sprintul 0-100 km/h fiind realizat în 3,2 secunde. De partea cealaltă, Taycan Turbo S dezvoltă 625 CP și 1.050 Nm de cuplu. Pentru a atinge „suta”, varianta Turbo S are nevoie de 2,8 secunde. Viteza maximă pentru ambele versiuni este de 260 km/h. La o priză rapidă, Taycan poate înmagazina în doar 5 minute suficientă energie pentru a parcurge 100 de kilometri. De asemenea, mașina are nevoie de aproximativ 22 de minute la priză rapidă pentru a se încărca între 5/80%.