Povestea de succes Porsche 911 a continuat în 1999, atunci când a fost lansat noul 911 GT3. Dotat cu un motor boxer cu 6 cilindri (360 CP), acesta putea atinge o viteză maximă de 302 km/h. Sprintul între 0-100 km/h era realizat în doar 4,8 secunde.
În același an a fost introdus în gama de la Stuttgart și Boxster S. Acesta folosea tot un propulsor boxer cu 6 cilindri, dar de 3,2 litri și „doar” 252 CP. Performanțele erau sensibil mai bune comparativ cu versiunea standard: viteză de 260 km/h și accelerație 0-100 km/h în 5,9 secunde. Salonul de la Geneva din 2000 a fost locul unde a debutat noul 911 Turbo (Seria 996). Coupé-ul dispunea de motor boxer biturbo cu 6 cilindri și 420 CP.
Cayenne: primul SUV din istoria mărcii
În 2001 germanii lansau versiunea super-sport 911 GT2, care dispunea de motor boxer biturbo de 3,6 litri și 483 CP. Acesta îi permitea să atingă performanțe de invidiat: viteză maximă de 315 km/h și sprint 0-100 km/h în 4,1 secunde. Anul următor, Porsche lansa Cayenne, primul SUV din istorie, dezvoltat împreună cu Volkswagen. Mașina folosea arhitectura Touareg și motor V8 (340 CP) în versiune aspirată și 450 CP în varianta turbo.
Performanțele erau de invidiat pentru segment: viteze de 242 km/h și 266 km/h, sprint 0-100 km/h de 6,8 și, respectiv 5,6 secunde. În același an, Boxter a beneficiat de facelift subtil, care a inclus și noul propulsor boxer cu 6 cilindri de 2,7 litri și 228 CP. În 2003 a fost demarată producția Carrera GT, fabricat într-o serie limitată de 1.270 de unități. Echipat cu un V10 (amplasat central), supercar-ul german atingea viteza maximă de 334 km/h.
2007, un an plin pentru marcă
În vara anului 2004 a debutat cea de-a șasea iterație 911 (Seria 997). Gama de motorizări era formată din unități boxer cu 6 cilindri și 325 CP (Carrera) și 381 CP (Carrera S). Ca performanțe, viteza maximă era de 285 km/h (Carrera) și 293 km/h (Carrera S). Accelerația 0-100 km/h se realiza în 5 și, respectiv 4,8 secunde. În cursul anului 2005 erau lansate versiunile 911 Carrera Cabrio și 911 Carrera 4S, ambele fiind din Seria 997.
Ulterior, la Frankfurt, Porsche a prezentat modelul Cayman,care era în esență varianta coupe a lui Boxster. În primăvara anului următor, la Geneva, au avut premiera noile 911 Turbo și 911 GT3, ambele din Seria 997. Primul folosea un motor boxer biturbo (480 CP), care asigura o viteză de 315 km/h și accelerație în 3,7 secunde. Anul 2007 ine cu noutăț: 911 GT2 și Cayenne GTS. Spre finalul anului, Cayenne primește o serie de îmbunătățiri.
Panamera, primul model cu 4 uși
Legendarul 911 este supus unei operații de restilizare în vara 2008, care a constat în modificări stilistice și noi dotări. În același an modelele Boxster și Cayman primesc câte un facelift subtil. Către sfârșitul anului apar primele imagini cu un model de lux complet nou, botezat Panamera. Era la acel moment primul automobil din istoria Porsche care primea o caroserie de tip fastback. Vehiculul beneficia de patru uși și oferea patru locuri.