The Gentleman Driver

Top Menu

  • Home
  • Contact
  • The Gentleman’s Journal
  • Premium Bulletin

Main Menu

  • REPORT
  • GREEN
  • LEADERS
  • STORIES
  • LIVING
  • STUDIO
  • Home
  • Contact
  • The Gentleman’s Journal
  • Premium Bulletin

logo

  • REPORT
  • GREEN
  • LEADERS
  • STORIES
  • LIVING
  • STUDIO
  • “ON THE MOVE”: DESPRE VIITORUL MOBILITĂȚII

  • BMW A PREZENTAT NOUL iX1 eDrive20

  • ROGER DUBUIS: EXCALIBUR SPIDER REVUELTO

  • ASTON MARTIN A ANIVERSAT MODELUL DB5

  • BOLLINGER PN AYC18: BOGATĂ ȘI EXPANSIVĂ

  • BMW A PREZENTAT VISION NEUE KLASSE

STORIES
Home›STORIES›PORSCHE #7: DEBUTUL DIESEL (2008-2019)

PORSCHE #7: DEBUTUL DIESEL (2008-2019)

By The Gentleman Driver
May 30, 2023
252
0
Share:
Istorie Porsche

În primăvara 2009 debuta oficial Porsche Cayenne D, care devenea primul model din istoria mărcii echipat cu motor diesel. Era un propulsor Audi (V6, 3,0 litri), care furniza 240 CP, același motor urmând să echipeze (din 2011) și Panamera.

Istoria Porsche

Model Panamera S E-Hybrid (sursă Porsche)

Anul următor, la Geneva, debuta a doua generație Porsche Cayenne. Acesta primea o caroserie restilizată, un interior inspirat de cel de pe Panamera și soluții tehnice avansate. Mașina oferea lumini LED, climatizare automată pe patru zone, navigație cu recunoaștere vocală sau parking assist. Gama de motorizări includea și o versiune hibridă. Ansamblul era format dintr-un motor pe benzină VR6 (3,0 litri) cu 333 CP și electric de 47 CP.

Panamera S E-Hybrid, primul plug-in

La Salonul Auto de la Frankfurt din 2011 avea premiera mondială cea de-a șaptea iterație 911 (Seria 991). Caroseria prezenta o serie de elemente aerodinamice din aluminiu, o parte mecanică nouă și dotări impresionante. Motorizările erau de tip boxer cu 6 cilindri: 3,4 litri și 350 CP pe Carrera și 3,8 litri și 400 CP pe Carrera S. Viteza maximă era de 285 și respectiv 293 km/h, sprintul 0-100 Km/h fiind realizat în 4,9 și 4,6 secunde.

istorie Porsche

Model 911 Turbo S 2011 (sursă Porsche)

Motorizările cuprindeau două unități boxer cu 6 cilindri: una de 2,7 litri (260 CP) și 3,4 litri (300 CP). Anul următor urmau să fie lansate noile versiuni 911 Turbo, 911 Turbo S și 911 GT3. Acestea erau echipate cu motorul de 3,8 litri twin-turbo (Turbo și Turbo S) și aspirat (GT3), cu 520, 560,485 CP. Performanțele erau specifice modelelor Porsche: viteză de 315, 318, 310 km/h și sprint 0-100 km/h de 3,4, 3,1, 3,5 secunde.

911: numărul 1.000.000

În 2013, la Los Angeles, avea loc lansarea SUV-ului compact Macan, fratele mai mic al Cayenne-ului. Acesta era disponibil în 3 versiuni: Macan S-V6 3.0/340 CP, Macan S-Diesel V6 3.0/258 CP și Macan Turbo-V6 3.6/400 CP. Indiferent de versiune, Macan oferea standard tracţiune integrală şi transmisie automată cu dublu ambreiaj PDK (7 trepte). Frankfurt a fost locul pentru lansarea lui 918 Spyder, fabricat în serie limitată de 918 unități.

Istorie Porsche

Model Macan S-Diesel 2013 (sursă Porsche)

Noul 911 GT3 RS era dezvăluit (2015) într-o variantă 4.0 Boxer/500 CP, urmat la scurt timp de un facelift Cayenne. În 2016, Porsche aducea la Geneva a patra generație Boxter/Cayman, care a primit indicativul 718. Gama de motorizări era compusă din unități boxer turbo cu 4 cilindri de 2,0 litri/300 CP și 2,5 litri/350 CP. Pe 11 mai 2017 ieșea de pe linia de asamblare de la Zuffenhausen exemplarul 911 cu numărul 1 milion al mărcii sportive.

Scânteia electromobilității

În toamna anului 2019 Porsche publica informațiile oficiale referitoare la primul automobil complet electric din istoria mărcii, botezat Taycan. Din punct de vedere estetic, acesta prelua din detaliile de design văzute în premieră pe conceptul Mission E. Noul Taycan este disponibil încă de la lansare în versiunile Turbo/ Turbo S, ambele echipate cu două motoare electrice. Bateria Taycan Turbo are capacitate 93,4 kWh, cu autonomie 381/450 km. Varianta Turbo S folosește un acumulator 94,3 kWh, cu autonomie 388/412 km.

Istorie Porsche

Model Taycan Turbo S 2019 (sursă Porsche)

Taycan Turbo produce 625 CP și 850 Nm, sprintul 0-100 km/h fiind realizat în 3,2 secunde. De partea cealaltă, Taycan Turbo S dezvoltă 625 CP și 1.050 Nm de cuplu. Pentru a atinge „suta”, varianta Turbo S are nevoie de 2,8 secunde. Viteza maximă pentru ambele versiuni este de 260 km/h. La o priză rapidă, Taycan poate înmagazina în doar 5 minute suficientă energie pentru a parcurge 100 de kilometri. De asemenea, mașina are nevoie de aproximativ 22 de minute la priză rapidă pentru a se încărca între 5/80%.

HISTORY (#75YearsPorsche)

Tags75Yearsanniversaryhistoryporscheromaniasport
Previous Article

PORSCHE #6: NOUL MILENIU (1998-2008)

Next Article

BMW A LANSAT NOUA SERIA 5 SEDAN

0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

Related articles More from author

  • REPORT

    ZENVO OFERĂ CONFIGURATOR ONLINE!

    July 8, 2021
    By The Gentleman Driver
  • REPORT

    DR. JOSEF REITER, NOUL DIRECTOR GENERAL BMW ROMÂNIA

    December 9, 2019
    By The Gentleman Driver
  • REPORT

    LAMBORGHINI AVENTADOR, FINAL DE ERĂ!

    September 27, 2022
    By The Gentleman Driver
  • STORIES

    JAGUAR, ANIVERSARE DEDICATĂ MK2

    October 30, 2019
    By The Gentleman Driver
  • LIVING

    BUGATTI, COLECȚIE SPECIALĂ CU ASPREY!

    February 14, 2022
    By The Gentleman Driver
  • REPORT

    BRABUS 600 REDEFINEȘTE LUXUL MODERN!

    October 1, 2022
    By The Gentleman Driver

Leave a reply Cancel reply

  • LIVING

    McLAREN GT, GENȚI DE CĂLĂTORIE

  • STORIES

    BUGATTI MISTRAL A DEBUTAT LA CHANTILLY!

  • LIVING

    JOSHUA VIDES X BMW X4 M COMPETITION!

Ads

Descarca revista

Timeline

  • September 18, 2023

    “ON THE MOVE”: DESPRE VIITORUL MOBILITĂȚII

  • September 16, 2023

    BMW A PREZENTAT NOUL iX1 eDrive20

  • September 16, 2023

    ROGER DUBUIS: EXCALIBUR SPIDER REVUELTO

  • September 16, 2023

    ASTON MARTIN A ANIVERSAT MODELUL DB5

  • September 7, 2023

    BOLLINGER PN AYC18: BOGATĂ ȘI EXPANSIVĂ

  • Termeni şi condiţii
  • Politica cookies
  • Home
  • Contact
  • The Gentleman’s Journal
  • Premium Bulletin
Copyright © Victor Media Press SRL 2021 All Rights Reserved
Folosim cookie-uri pentru a analiza traficul și audiența website-ului nostru. Înainte de a continua navigarea pe www.thegentlemansjournal.ro, exprima-ti acceptul prin apasarea butonului "Accept". Subliniem faptul ca prin continuarea navigării pe website-ul nostru fara acceptare, confirmi utilizarea fișierelor de tip cookie. www.thegentlemansjournal.ro utilizeaza cookie-uri si colecteaza informatii din browser-ul tau pentru a-ti putea afisa continutul site-ului, pentru a putea livra continut relevant si pentru a intelege audienta online. ACCEPTRead More
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT