Constructorul german Porsche lansa la începutul anului 1989 versiuni îmbunătățite pentru modelele 944 Turbo S și 944 S2. Primul model dispunea de un bagaj de putere mai mare pentru motorul turbo de 2,5 litri (oferind 250 CP).
În toamna aceluiași an, erau lansate noul 911 Carrera 2 (Seria 964) și versiunea îmbunătățită a lui 928 GT. La începutul 1990, Porsche introduce pe 911 noua transmisie automată Tiptronic (oferea moduri de schimbare a treptelor automat și manual). În primăvară debutează și noul 911 Turbo (Seria 964) cu motor turbo de 3,3 litri și 320 CP. Acesta era capabil să atingă o viteză maximă de 260 km/h și un sprint 0-100 km/h în doar 5,2 secunde.
911 (1993) oferă în premieră computer de bord
În același an erau lansate noul 968 (ca succesor al lui 944), concept-car-ul 989 și noua versiune 928 GTS. Dezvoltat pe o platformă îmbunătățită a lui 944, 968 era disponibil în variantele de caroserie coupe și cabrio. Ambele sosesc în configurație 2+2 locuri, „Inima” fiind motorul cu 4 cilindri în linie (3,0 litri) și 240 CP. La capitolul performanțe, noul model atinge viteze de vârf de 252 km/h și accelerație 0-100 km/h în doar 6,5 secunde.
Noua versiune 928 GTS primea numeroase actualizări estetice și un propulsor V8 de 5,4 litri și 350 CP. Cu aceste resurse, viteza maximă era de 275 km/h, iar repriza 0-100 km/h se realiza în 5,7 secunde. Înaintând în timp, în 1992, este lansat modelul 911 Turbo (Seria 964) cu motor boxer-turbo (3,6 litri) și 360 CP. Acesta permitea atingerea unei viteze de top de 280 km/h și un timp ce 4,9 secunde pentru repriza 0-100 km/h.
La ediția 1993 a Salonului Auto de la Detroit a fost prezentat concept-car-ul Boxster cu motor amplasat central. Mai târziu, la Frankfurt, avea loc premiera noii generații 911. Acesta făcea parte din Serie 993 (înlocuia Seria 964). Noul 911 era creditat cu viteză maximă de 270 km/h și timp de 5,6 secunde pentru sprintul 0-100 km/h. Oferea în premieră computer de bord, volan reglabil și Radio CD, un an mai târziu fiind prezentată versiunea cabrio.
Boxster – primul model cu motor boxer răcit cu apă
Salonul Auto de la Geneva din 1995 a fost locul unde s-a lansat noul 911 Turbo (Seria 993). Modelul era echipat cu motor boxer biturbo de 6 cilindri de 3,6 litri și 408 CP. Acesta atingea o viteză maximă de 290 km/h și reușea un sprint 0-100 km/h în 4,5 secunde. Tot aici debutează și noul model 911 GT2, o versiune adaptată pentru circuit.
În 1996 debuta la Paris noul Boxster, un roadster cu două locuri, dotat cu eleron reglabil în funcție de viteză. Modelul era animat de un motor boxer de 204 CP montat central, răcit cu apă, o premieră pentru Porsche. Sprintul 0-100 km/h se realiza în 6,9 secunde, iar viteza era 242 km/h. Un an mai târziu, în 1997, debuta (și) noua generație 911 (Seria 996). Acesta a fost și primul model 911 care utiliza un motor boxer cu răcire cu apă.