Cayenne Turbo S E-Hybrid este cel mai puternic și mai rapid Cayenne de până acum. Puterea de 500 kW (680 CP) și cuplul maxim de 900 Nm îi permit să accelereze de la zero la 100 km / h în 3,8 secunde și să atingă o viteză maximă de 295 km / h. O varietate de sisteme inovatoare de șasiu permite combinația perfectă între agilitatea mașinilor sport, confortul pe distanțe lungi și capabilitățile de off-road.
Noul model de vârf de gamă a demonstrat performanța tipică a Porsche pe diferite tipuri de teren ca parte a unui record de tură neoficial pe circuitul Gotland Ring din Suedia. Pista de curse din nordul insulei Baltice cu același nume este doar parțial asfaltată: în timp ce o secțiune de 3,2 km este deja dată în folosință, alți 4,2 kilometri, prevăzuți pentru finalizare la sfârșitul anului 2021, sunt doar drum cu pietriș. Circuitul și secțiunea cu pietriș au fost combinate pentru o filmare în care șoferul de curse german și prezentatorul TV Tim Schrick a finalizat o tură, într-un timp cronometrat manual de 3 minute și 51 de secunde. „A fost ca un raliu cu un SUV hibrid puternic – o experiență impresionantă”, a remarcat Schrick. „Timpul de tură nu trebuie luat prea în serios. Nu aveam termen de comparație și vehiculul a fost echipat cu anvelope pentru asfalt. Cu toate acestea, modul în care Cayenne Turbo S E-Hybrid a parcurs turele Gotland Ring demonstrează versatilitatea și performanțele sale extraordinare. Datorită feedback-ului precis al mașinii, atât pe asfalt, cât și pe pietriș și a combinației perfecte între diferitele sisteme de șasiu, poate fi condus la limită și controlat în siguranță în orice moment.” Cayenne Turbo S E-Hybrid dispune în standard de o serie de sisteme de șasiu, concepute pentru a-i spori performanța. Acestea cresc simultan siguranța și confortul la volan. Numai puntea spate viratoare este o opțiune suplimentară pe modelul de vârf.
Porsche Traction Management (PTM) cu un ambreiaj controlat electronic: tracțiunea integrală activă controlează distribuția propulsiei între punțile spate și față. Pentru o tracțiune optimă în timpul unui pilotaj entuziast, puterea roților din față este controlată la viraje, pentru a permite ca pneurile să asigure o stabilitate optimă în viraj. În off-road, sistemul folosește distribuția complet variabilă a puterii între punți, pentru a asigura o propulsie maximă. Suspensie de aer cu trei camere: suspensia pe pernă de aer dispune de trei camere pe structură de arc și este capabilă să realizeze rate diferite de compresie. Pentru confort maxim, suspensia este reglată la o rată de compresie redusă. În timpul mișcărilor puternice de înclinare și rulare, sistemul trece imediat la rate mai mari de compresie pentru o stabilizare optimă. În general, sistemul oferă cinci înălțimi de gardă la sol ale vehiculului, pe lângă nivelul normal. Cu excepția nivelului de încărcare, acestea sunt setate automat în funcție de situația de conducere și de modul de conducere selectat. Desigur, șoferul are, în orice moment, opțiunea de a controla manual înălțimea dorită prin intermediul PCM. Singura excepție este setarea „Low””, care este activată automat de la 210 km / h și oferă mai multă stabilitate la viteză mare. Garda la sol a Cayenne Turbo S E-Hybrid variază în mers între 245 și 162 de milimetri.
Porsche Active Suspension Management (PASM): sistemul electronic de amortizare controlează activ și continuu forța de amortizare pentru fiecare roată în parte, în funcție de starea suprafeței drumului și de stilul de conducere. Senzorii înregistrează mișcările SUV-ului generate în timpul accelerării, frânării, virajului rapid sau condusului pe o suprafață neuniformă a drumului. Unitatea de control Porsche 4D-Chassis Control utilizează acești parametri pentru a calcula starea automobilului și controlează fermitatea amortizării în funcție de modul de conducere selectat. Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC): sistemul de stabilizare electromecanică a ruliului funcționează cu tehnologie de 48 de volți și este capabil să regleze în câteva milisecunde rigiditatea barelor anti-ruliu de pe punțile față și spate, pentru a stabiliza activ caroseria automobilului. La accelerații laterale de până la 0,8 g, orice mișcare laterală într-un Cayenne cu doi ocupanți este suprimată. Bara anti-ruliu este împărțită în două părți, cu jumătățile unite între ele printr-un motor pivot. În funcție de unghiul de rulare, motorul rotește cele două jumătăți în direcții opuse, păstrând automobilul orizontal. Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus): PTV Plus combină un diferențial blocabil spate controlat electronic, cu intervenții de frânare direcționate pe roata din spate din interiorul virajelor. Mai multe detalii despre modelele mărcii sunt disponibile aici (TURBO).