The Gentleman Driver

Top Menu

  • Home
  • Contact
  • The Gentleman’s Journal

Main Menu

  • REPORT
  • EVENTS
  • CONCOURS
  • GREEN
  • LIVING
  • PARTNERS
  • Home
  • Contact
  • The Gentleman’s Journal

logo

  • REPORT
  • EVENTS
  • CONCOURS
  • GREEN
  • LIVING
  • PARTNERS
  • BMW OFERĂ DOUĂ ESENȚE DE INSPIRAȚIE ITALIANĂ

  • CONCEPTUL “ATHLETIC ELEGANCE” ÎN VARIANTĂ GV70

  • AUTOMOBILE BAVARIA A LANSAT MARCA CORVETTE

  • ROMANIAN RETRO RACING A DEBUTAT PE ADÂNCATA

  • (R)EVOLUTION OF ART: START BMW ART CAR LA VIENA

  • VOLVO ES90, ELEGANȚĂ ȘI CONFORT ELECTRIFICAT

GREEN
Home›GREEN›CEL MAI PUTERNIC ȘI RAPID CAYENNE

CEL MAI PUTERNIC ȘI RAPID CAYENNE

By Mihai Leonard
August 28, 2019
863
0
Share:

Cayenne Turbo S E-Hybrid este cel mai puternic și mai rapid Cayenne de până acum. Puterea de 500 kW (680 CP) și cuplul maxim de 900 Nm îi permit să accelereze de la zero la 100 km / h în 3,8 secunde și să atingă o viteză maximă de 295 km / h. O varietate de sisteme inovatoare de șasiu permite combinația perfectă între agilitatea mașinilor sport, confortul pe distanțe lungi și capabilitățile de off-road.

Cayenne Turbo S E-Hybrid

Noul model de vârf de gamă a demonstrat performanța tipică a Porsche pe diferite tipuri de teren ca parte a unui record de tură neoficial pe circuitul Gotland Ring din Suedia. Pista de curse din nordul insulei Baltice cu același nume este doar parțial asfaltată: în timp ce o secțiune de 3,2 km este deja dată în folosință, alți 4,2 kilometri, prevăzuți pentru finalizare la sfârșitul anului 2021, sunt doar drum cu pietriș. Circuitul și secțiunea cu pietriș au fost combinate pentru o filmare în care șoferul de curse german și prezentatorul TV Tim Schrick a finalizat o tură, într-un timp cronometrat manual de 3 minute și 51 de secunde. „A fost ca un raliu cu un SUV hibrid puternic – o experiență impresionantă”, a remarcat Schrick. „Timpul de tură nu trebuie luat prea în serios. Nu aveam termen de comparație și vehiculul a fost echipat cu anvelope pentru asfalt. Cu toate acestea, modul în care Cayenne Turbo S E-Hybrid a parcurs turele Gotland Ring demonstrează versatilitatea și performanțele sale extraordinare. Datorită feedback-ului precis al mașinii, atât pe asfalt, cât și pe pietriș și a combinației perfecte între diferitele sisteme de șasiu, poate fi condus la limită și controlat în siguranță în orice moment.” Cayenne Turbo S E-Hybrid dispune în standard de o serie de sisteme de șasiu, concepute pentru a-i spori performanța. Acestea cresc simultan siguranța și confortul la volan. Numai puntea spate viratoare este o opțiune suplimentară pe modelul de vârf.

Cayenne Turbo S E-Hybrid

Porsche Traction Management (PTM) cu un ambreiaj controlat electronic: tracțiunea integrală activă controlează distribuția propulsiei între punțile spate și față. Pentru o tracțiune optimă în timpul unui pilotaj entuziast, puterea roților din față este controlată la viraje, pentru a permite ca pneurile să asigure o stabilitate optimă în viraj. În off-road, sistemul folosește distribuția complet variabilă a puterii între punți, pentru a asigura o propulsie maximă. Suspensie de aer cu trei camere: suspensia pe pernă de aer dispune de trei camere pe structură de arc și este capabilă să realizeze rate diferite de compresie. Pentru confort maxim, suspensia este reglată la o rată de compresie redusă. În timpul mișcărilor puternice de înclinare și rulare, sistemul trece imediat la rate mai mari de compresie pentru o stabilizare optimă. În general, sistemul oferă cinci înălțimi de gardă la sol ale vehiculului, pe lângă nivelul normal. Cu excepția nivelului de încărcare, acestea sunt setate automat în funcție de situația de conducere și de modul de conducere selectat. Desigur, șoferul are, în orice moment, opțiunea de a controla manual înălțimea dorită prin intermediul PCM. Singura excepție este setarea „Low””, care este activată automat de la 210 km / h și oferă mai multă stabilitate la viteză mare. Garda la sol a Cayenne Turbo S E-Hybrid variază în mers între 245 și 162 de milimetri.

Cayenne Turbo S E-Hybrid

Porsche Active Suspension Management (PASM): sistemul electronic de amortizare controlează activ și continuu forța de amortizare pentru fiecare roată în parte, în funcție de starea suprafeței drumului și de stilul de conducere. Senzorii înregistrează mișcările SUV-ului generate în timpul accelerării, frânării, virajului rapid sau condusului pe o suprafață neuniformă a drumului. Unitatea de control Porsche 4D-Chassis Control utilizează acești parametri pentru a calcula starea automobilului și controlează fermitatea amortizării în funcție de modul de conducere selectat. Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC): sistemul de stabilizare electromecanică a ruliului funcționează cu tehnologie de 48 de volți și este capabil să regleze în câteva milisecunde rigiditatea barelor anti-ruliu de pe punțile față și spate, pentru a stabiliza activ caroseria automobilului. La accelerații laterale de până la 0,8 g, orice mișcare laterală într-un Cayenne cu doi ocupanți este suprimată. Bara anti-ruliu este împărțită în două părți, cu jumătățile unite între ele printr-un motor pivot. În funcție de unghiul de rulare, motorul rotește cele două jumătăți în direcții opuse, păstrând automobilul orizontal. Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus): PTV Plus combină un diferențial blocabil spate controlat electronic, cu intervenții de frânare direcționate pe roata din spate din interiorul virajelor.  Mai multe detalii despre modelele mărcii sunt disponibile aici (TURBO).

Tagsbulletincarscayennedriverhybridporschepremiumthegentlturbo
Previous Article

DESTIN COMUN: PETRE CRISTEA ȘI BMW 328

Next Article

PORSCHE TAYCAN, INTERIOR DIGITAL, CLAR

0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

Related articles More from author

  • REPORT

    PORSCHE 911 CARRERA & CABRIOLET

    August 27, 2019
    By Mihai Leonard
  • LIVING

    ROLLS-ROYCE, DESPRE DIFERENȚIERE

    August 28, 2019
    By Mihai Leonard
  • GREEN

    PORSCHE TAYCAN: ÎN ERA ELECTRICĂ

    September 4, 2019
    By Mihai Leonard
  • REPORT

    AUDI RS Q3 ANIVRSEAZĂ 10 ANI DE EXISTENȚĂ!

    October 28, 2022
    By Mihai Leonard
  • LIVING

    ELMSTEAD: UN LOC DE PELERINAJ!

    April 26, 2022
    By Mihai Leonard
  • GREEN

    DRAKO GTE, CEL MAI PUTERNIC SEDAN

    October 21, 2019
    By Mihai Leonard

Leave a reply Cancel reply

  • LIVING

    FERRARI, PRIMA COLECȚIE DE MODĂ!

  • LIVING

    AUDI: TEHNOLOGIE PENTRU VIITOR!

  • REPORT

    PORSCHE CAYENNE: CĂLĂTORII CU STIL!

  • Termeni şi condiţii
  • Politica cookies
  • Home
  • Contact
  • The Gentleman’s Journal
Copyright © Victor Media Press SRL 2023 All Rights Reserved
Folosim cookie-uri pentru a analiza traficul și audiența website-ului nostru. Înainte de a continua navigarea pe www.thegentlemansjournal.ro, exprima-ti acceptul prin apasarea butonului "Accept". Subliniem faptul ca prin continuarea navigării pe website-ul nostru fara acceptare, confirmi utilizarea fișierelor de tip cookie. www.thegentlemansjournal.ro utilizeaza cookie-uri si colecteaza informatii din browser-ul tau pentru a-ti putea afisa continutul site-ului, pentru a putea livra continut relevant si pentru a intelege audienta online. ACCEPTRead More
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT