The Gentleman Driver

Top Menu

  • Home
  • Contact
  • The Gentleman’s Journal

Main Menu

  • REPORT
  • EVENTS
  • CONCOURS
  • GREEN
  • LIVING
  • PARTNERS
  • Home
  • Contact
  • The Gentleman’s Journal

logo

  • REPORT
  • EVENTS
  • CONCOURS
  • GREEN
  • LIVING
  • PARTNERS
  • BMW OFERĂ DOUĂ ESENȚE DE INSPIRAȚIE ITALIANĂ

  • CONCEPTUL “ATHLETIC ELEGANCE” ÎN VARIANTĂ GV70

  • AUTOMOBILE BAVARIA A LANSAT MARCA CORVETTE

  • ROMANIAN RETRO RACING A DEBUTAT PE ADÂNCATA

  • (R)EVOLUTION OF ART: START BMW ART CAR LA VIENA

  • VOLVO ES90, ELEGANȚĂ ȘI CONFORT ELECTRIFICAT

REPORT
Home›REPORT›McLAREN ELVA, CEL MAI NOU HYPERCAR

McLAREN ELVA, CEL MAI NOU HYPERCAR

By Mihai Leonard
November 14, 2019
1558
0
Share:

McLaren Automotive și-a prezentat cea mai recentă creație, cel mai puternic hypercar din Seria Ultimate. Senzaționalul McLaren Elva este un automobil proiectat cu cabină deschisă – alimentat de propulsor V8 twin-turbo, ce oferă 804 CP – el fiind propulsat de la 0 – 100 km/oră în mai puțin de trei secunde. Producția globală a noului automobil va fi limitată la doar 399 exemplare, prețul anunțat de constructor fiind de aproximativ 1,7 lmilioane Dolari, primele mașini urmând să fie livrate proprietarilor până la finalul anului 2020.

McLaren Elva

Amatorii de istorie își vor aminti cu siguranță de supercarul McLaren Elva M1A, conceput de Bruce McLaren în anii 1960. Pe atunci, Elva Cars – o marcă britanică de mici dimesniuni – a primit comanda construcției unui autoturism de stradă destinat clienților McLaren. Foarte posibil, fanii acestei mărci își vor aduce aminte de autoturismul Elva M1A pe care Elvis a “condus-o” în filmul Spinout din 1966. Odată cu lansarea Elva, McLaren își pune în practică obsesia de a reduce greutatea mașinilor sale. Iar cea mai ușoară mașină Mclaren vine cu o nouă caroserie și șasiu din fibră de carbon, personalizată cu cele mai ușoare materiale din lume. Pentru a oferi din experiențele unei mașini de curse, automobilul nu dispune de cabină, parbriz sau geamuri laterale. Însă, pentru a evita purtarea unei căști, inginerii McLaren au venit cu ceea ce pretind ei că este un sistem inovator (la nivel mondial) – denumit Active Air Management System (AAMS) – conceput pentru a redirecționa fluxul de aer peste cabina de pilotaj. Practic, sistemul aspiră aerul printr-o deschidere central a grilei și îl direcționează, la viteză mare, printr-un orificiu montat pe capotă, creând ceea ce McLaren definește ca fiind o “bulă de liniște”. Când AAMS este activat la viteză mare, deflectorul din fibră de carbon se ridică automat cu 5,9 inch pentru a crea o zonă de joasă presiune la aerisire. Acest aspect ajută la direcționarea aerului într-un arc de 130 grade peste sau în jurul cabinei. Însă, pentru cei care nu sunt convinși de această tehnologie, Mclaren oferă opțiunea unui parbriz clasic, ștergătoarele nefiind totuși incluse.

Ușile, cu o singură balama, se deschid spre partea superioară, având (și) opțiunea de a trece pur și simplu peste ele. Totodată, constructorul a proiectat pentru Elva scaune noi din carbon, acestea fiind acoperite cu selecție fină din piele Aniline – beneficiare ale unui strat special de protecție – sau cu un material nou, denumit Ultrafabric, care este mult mai durabil și rezistent la umiditate decât unul clasic. Autoturismul este propulsat de un V-8 twin-turbo de 8 litri – el fiind parte din aceeași gamă de motoare utilizate de modelele Senna și Senna GTR – care oferă 804 Cp și 500 ft lbs, tracțiunea spate fiind ajutată de o cutie cu opt rapoarte de viteză. Conform constructorului, noul McLaren Elva poate fi propulsat până la o viteză de 124 km/oră în doar 6,7 secunde, făcându-l mult mai rapid decât iconicul model Senna. De asemenea, o suspensia activă – cu Adaptive Dynamics Controls – oferă posibilitatea de a alege între modurile Comfort, Sport sau Track (existând chiar o opțiune de Variable Drift Control pentru cei care doresc să încerce senzații extreme). În ce privește sistemul de frînare, Elva este dotată cu ceea ce se pretinde a fi cel mai avansat sistem de frânare montat vreodată pe o mașină Mclaren. Dezvoltat pe modelul Senna, sistemul de frânare oferă discuri din carbon-ceramică de 15,4 inch – mult mai ușoare decât discurile convenționale – ele fiind completate de pistoane ușoare din titan. În fine, la fel ca alte hypercaruri din gama Mclaren – P1, Senna sau Speedtail – noul Elva este garantat să devină instantaneu un clasic, singura întrebarea fiind aceea dacă fanii mărcii sunt dispuși să ofere cu 725000 Dolari mai mult decât un model Senna. Mai multe detalii sunt disponibile AICI.

McLaren Elva

TagsautomotivebulletincarsdesignelvahypercarMcLarenpremiumtimpuluivaloareawheels
Previous Article

LUX SUSTENABIL PENTRU NOUL BMW SERIA 7

Next Article

NOUL MINI JOHN COOPER WORKS GP

0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

Related articles More from author

  • LIVING

    PORSCHE 930, RESTURARE ELECTRICĂ!

    September 21, 2021
    By Mihai Leonard
  • GREEN

    GENESIS A PREZENTAT GV80 COUPE!

    April 4, 2023
    By Mihai Leonard
  • REPORT

    MERCEDES-BENZ GLE SUV & COUPÉ!

    February 4, 2023
    By Mihai Leonard
  • REPORT

    LEXUS NX 300h LA FINAL DE GENERAȚIE!

    July 12, 2021
    By Mihai Leonard
  • LIVING

    BMW iX: POVESTE AMUZANTĂ DE CRĂCIUN!

    December 20, 2021
    By Mihai Leonard
  • GREEN

    BMW: TESTE DE ANDURANȚĂ CU NOUL i7!

    December 8, 2021
    By Mihai Leonard

Leave a reply Cancel reply

  • LIVING

    CONCOURS OF ELEGANCE ADUCE FERRARI!

  • GREEN

    GENESIS A PREZENTAT GV80 COUPE!

  • GREEN

    MERCEDES-AMG EQE 43 & 53 4MATIC+

  • Termeni şi condiţii
  • Politica cookies
  • Home
  • Contact
  • The Gentleman’s Journal
Copyright © Victor Media Press SRL 2023 All Rights Reserved
Folosim cookie-uri pentru a analiza traficul și audiența website-ului nostru. Înainte de a continua navigarea pe www.thegentlemansjournal.ro, exprima-ti acceptul prin apasarea butonului "Accept". Subliniem faptul ca prin continuarea navigării pe website-ul nostru fara acceptare, confirmi utilizarea fișierelor de tip cookie. www.thegentlemansjournal.ro utilizeaza cookie-uri si colecteaza informatii din browser-ul tau pentru a-ti putea afisa continutul site-ului, pentru a putea livra continut relevant si pentru a intelege audienta online. ACCEPTRead More
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT