C-Class reflectă cererea de lux modern. Este spațiul care lasă în urmă stresul zilnic și oferă timp pentru relaxare. Cu C-Class, constructorul german Merecdes-Benz intră într-o lume digitală și eficientă, creând o zonă de confort completă.
Rezistent în fața viitorului, noul model combină contrariile aparente – precum sportivitatea și confortul – cu eficiența și emoția. Cu inteligență, luxul modern este redefinit. Campania pentru noul C-Class reflectă valorile tradiționale ale constructorului de automobile premium Mercedes-Benz. Sunt evidențiate siguranța și confortul oferite de mașină, concentrându-se totodată pe aspectul luxos al timpului și relaxării.
Obiectivul campaniei
Cu această interpretare progresivă, Mercedes-Benz dorește să-și invite clienții să uite de stresul vieții cotidiene. Tulburările zilnice sunt înlocuite cu relaxarea, cu spațiul unde fiecare trebuie să se simtă confortabil. Tonalitatea este onestă, emoțională, încrezătoare, distractivă și progresivă în același timp. Vizual, campania este un joc de contraste. Imaginile roșii simbolizează viața de zi cu zi, în timp ce culoarea albă simbolizează pacea.
O realizare virtuală care stabilește o piatră de hotar pentru constructor ca brand de lux modern și inovativ. Un aspect vizibil în noul spot al campaniei de promovare. Este locul unde C-Class este pus în scenă ca un loc paradisiac, ca simbol al zonei de confort. Fundalul simbolizează experiența de conducere, siguranța și confortul noului model al mărcii. Este o lume metaforică, locul unde poate fi descoperit un univers misterios.
Mixul de media
Mixul de media a fost lansată în premieră digitală prin intermediul rețelelor sociale. Alături, regăsim și formate web sau tipărite, precum și propriile canale de promovare ale mărcii. Gândită global, campania de promovare variează de la o regiune la alta, în funcție de consumatorul local. O campanie care ne aduce în atenția evoluția unui segment premium și integrarea în noua eră digitală. MERCEDES-BENZ inovează.
Ți-a plăcut acest articol? Abonează-te la newsletter-ul The Gentleman’s Journal pentru mai multe informații AICI