The Gentleman Driver

Top Menu

  • Home
  • Contact
  • The Gentleman’s Journal
  • Premium Bulletin

Main Menu

  • NEWS
  • GREEN
  • STORIES
  • LIVING
  • EXPERIENCE
  • MOTORRAD
  • Home
  • Contact
  • The Gentleman’s Journal
  • Premium Bulletin

logo

  • NEWS
  • GREEN
  • STORIES
  • LIVING
  • EXPERIENCE
  • MOTORRAD
  • BMW i7, DISPONIBIL LA PRECOMANDĂ!

  • MERCEDES-AMG EXTINDE GAMA “EDITION 55”

  • BILLECART-SALMON A LANSAT VINTAGE 2008!

  • THE FLIP, UN PROIECT AMG DESPRE VIITOR!

  • AUDI ACTUALIZEAZĂ GAMA DE VEHICULE!

  • BMW R nineT, EVADARE DIN REALITATE!

STORIES
Home›STORIES›MERCEDES-BENZ A ANIVERSAT 350 SL!

MERCEDES-BENZ A ANIVERSAT 350 SL!

By The Gentleman Driver
May 17, 2021
430
0
Share:

Mercedes-Benz iniția (în 1971) un nou capitol în istoria fascinantă a mașinii sport SL: lansarea primului model 350 SL cu motor V8 din seria R107, un vehicul care purta pentru prima data abrevierea “R” (de la Roadster). O dezvoltare complet nouă, mașina beneficiind de două locuri deschise și hardtop complet detașabil, automobilul avea un aspect sportiv, luxul interior fiind combinate cu performanțe și confort în timpul deplasării. Practic, modelul R107 era o completare la vehiculele anterioare din gama SL, menționând aici 300 SL (W194) din 1952, 300 SL (W198) coupé între 1954/1957 și roadster între 1957/1963, precum și 190 SL (W121) produs între anii 1955 și 1963.

 

Mercedes-Benz 350 SL (detaliu general)

În ce privește modelul R107, acesta a fost produs între anii 1970 și 1989, timp în care a fost actualizat cu lifting-uri regulate și motorizări noi. Din punct de vedere tehnic, Mercedes-Benz 350 SL nu avut prea mult a face cu predecesorul său – Pagoda SL (W113) – proiectanții creând legături mai strânse cu mașinile produse în epocă: sistemele de suspensie față/spate se bazau pe modelele Stroke/8 din categoria medie-superioară, în timp ce motorul V8 de 200 CP a fost un report de la clasa premium 280 SE din seria W111 (coupé și cabriolet) sau W108/109 (sedan).

Mercedes-Benz 350 SL (detaliu bord)

Printre inovațiile tehnice regăsim îmbunătățirea caroseriei (cu o unitate cadru care îi permitea o protecție sporită a rezervorului în cazul unei coliziuni), oțeluri de înaltă rezistență la stâlpii A și parbriz lipit, în timp ce interiorul beneficia de un volan cu patru spite, suprafețe căptușite și elemente deformabile în vederea creșterii siguranței la bord. Începând cu martie 1980, modelul a fost echipat cu sistem ABS și, din ianuarie 1982, cu airbag pentru șofer și dispozitive de tensionare a centurii de siguranță, elemente disponibile ca opțiuni suplimentare.

 mai multe știri lifestyle AICI

 După debutul 350 SL, constructorul german a continuat să extindă gama acestui model de serie. Astfel, începând cu anul 1973, piața europeană a beneficiat de modelul 450 SL (225 CP) și motorizare cu opt cilindri, acesta fiind inițial rezervat doar pieței nord-americane. A urmat versiunea cu șase cilindri – începând cu anul 1974 – 280 SL (185 CP), fiind pentru prima dată în istoria mărcii când propunea pieței o gamă cu trei motorizări diferite, actualizând și numeroase elemente tehnice. Pe plan extern, facelift-ul a fost limitat la câteva îmbunătățiri discrete.

Mercedes-Benz 350 SL (detaliu spate)

În anul 1985, Mercedes-Benz a prezentat o gamă de modele complet revizuită pentru seria R107. Pe lângă modificările fine de la exterior, menționând aici jante de 15 inch, spoiler frontal uniform pentru toatele modelele și suspensiile îmbunătățite, accentul a fost pus pe actualizarea motorizării la toată gama de vehicule. Iar punctul culminant a fost modelul 300 SL – cu un propulsor cu șase cilindri (3 litri) – această mașină de 188 CP fiind (și) cea care a reînviat denumirea de model cu care povestea Mercedes-Benz SL începuse în martie 1952.

Ți-a plăcut acest articol? Abonează-te la newsletter-ul The Gentleman’s Journal pentru mai multe informații AICI

Tags350 SLanniversarybenzclassicmercedeswheels
Previous Article

PORSCHE eBIKE, MOBILITATE EXTINSĂ!

Next Article

AUTOMOBILI ESTREMA FULMINEA!

0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

Related articles More from author

  • NEWS

    DS 7 CROSSBACK, ELEGANȚĂ FRANCEZĂ!

    September 17, 2021
    By The Gentleman Driver
  • STORIES

    MERCEDES-BENZ & SIR STIRLING MOSS!

    January 2, 2022
    By The Gentleman Driver
  • GREEN

    ALPHA MOTOR, AVENTURI ELECTRIFICATE!

    May 14, 2021
    By The Gentleman Driver
  • STORIES

    MASERATI A SĂRBĂTORIT TIPO 61!

    May 31, 2021
    By The Gentleman Driver
  • NEWS

    MINI EDITION: PROFIL CLAR ȘI AUTENTIC!

    February 10, 2022
    By The Gentleman Driver
  • GREEN

    AUDI URBANSPHERE, MOBILITATE URBANĂ!

    April 21, 2022
    By The Gentleman Driver

Leave a reply Cancel reply

  • NEWS

    ALFA ROMEO TONALE: METAMORFOZA!

  • NEWS

    ALFA ROMEO STELVIO TI, PERFORMANȚĂ

  • NEWS

    DS AUTOMOBILES DEFILEAZĂ LA PFW!

Descarca revista

Timeline

  • May 17, 2022

    BMW i7, DISPONIBIL LA PRECOMANDĂ!

  • May 16, 2022

    MERCEDES-AMG EXTINDE GAMA “EDITION 55”

  • May 15, 2022

    BILLECART-SALMON A LANSAT VINTAGE 2008!

  • May 14, 2022

    THE FLIP, UN PROIECT AMG DESPRE VIITOR!

  • May 14, 2022

    AUDI ACTUALIZEAZĂ GAMA DE VEHICULE!

Ads

Ads

Ads

Ads

Ads

  • Termeni şi condiţii
  • Politica cookies
  • Home
  • Contact
  • The Gentleman’s Journal
  • Premium Bulletin
Copyright © Victor Media Press SRL 2021 All Rights Reserved
Folosim cookie-uri pentru a analiza traficul și audiența website-ului nostru. Înainte de a continua navigarea pe www.thegentlemansjournal.ro, exprima-ti acceptul prin apasarea butonului "Accept". Subliniem faptul ca prin continuarea navigării pe website-ul nostru fara acceptare, confirmi utilizarea fișierelor de tip cookie. www.thegentlemansjournal.ro utilizeaza cookie-uri si colecteaza informatii din browser-ul tau pentru a-ti putea afisa continutul site-ului, pentru a putea livra continut relevant si pentru a intelege audienta online. ACCEPTRead More
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT