Rolls-Royce și-a anunțat participarea la unul dintre cele mai exclusiviste concursuri de eleganță: Salon Privé. Găzduit de Blenheim Palace (Marea Britanie), evenimentul se desfășoară pe parcursul a patru zile – începând cu 1 septembrie.
În semn de recunoaștere, constructorul britanic va prezenta două vehicule excepționale: Black Bdge Wraith și Black Badge Ciullinan. Fiecare mașină este expresia recunoașterii estetice ale unui client și o prezentare a capabilităților dviziei bespoke a mărcii. Lansat în 2006, Black Badge reprezintă un alter ego subversis al Rolls-Royce. Totodată, este pentru prima dată când divizia de personalizare s-a extins către centrul de ingienrie al mărcii.
Detalii Black Badge
Această serie Bespoke, disponibilă pentru Wraith, Dawn și Cullinan, are la bază estetica black și materiale de interior contemporane. Este exact ce propune constructorul britanic pentru ediția din acest an concursului de eleganță Salon Privé. Două vehicule care au ca sursă de inspirație cerințele clienților săi: Black Badge Cullinan și Black Badge Wraith. Pentru pasionați, o să încerc și o scurtă descriere ale acestor două vehicule speciale.
Black Badge Cullinan este accesorizat cu o vopsea exterioară Bespoke Verde Ermes. Emblematicul Spirit of Ecstasy este realizat din crom, mașina fiind dotată cu roți Black Badge de 21 inch. Interiorul este dominat de pielea Havana, în contrast cu accentele Cashmere Grey și panourile din piele Tan. Totodată, Black Badge Wraith oferă o caroserie Iced Premiere Silver și roți din fibră de carbon. Interiorul este realziat din piele roșie Mugello.
Emblematicul Ghost
Cel mai recent model al mărcii – Ghost – este prezent în tonuri profunde de Salamanca Blue. În interior, pielea Cashmere Grey creează o estetică curată și simplă, reflectând filozofia Post Opulent aflată la baza modelului. Aceasta culoare este completată de nuanța Navy Blue, regăsită în zona secundară a scaunelor și volanului. Consola centrală dispune de nuanța Circassian Walnut, o textură care introduce note naturale în interiorul mașinii.
În plus, vizitatorii care vor trece pragul Salon Privé au ocazia să experimenteze design-ul emblematic al Rolls-Royce. Plecând de la repere culturale britanice, diferite stadii de proiectare arată influența mărcii în segmentul personalizării. Totodată, constructorul britanic demonstrează sfera extinsă a competențelor în artizanat, design și inginerie. Reamintesc, vehiculele Rolls-Royce sunt disponibile și în România.
Ți-a plăcut acest articol? Abonează-te la newsletter-ul The Gentleman’s Journal AICI