The Gentleman Driver

Top Menu

  • Home
  • Contact
  • The Gentleman’s Journal
  • Premium Bulletin

Main Menu

  • REPORT
  • GREEN
  • LEADERS
  • STORIES
  • LIVING
  • STUDIO
  • Home
  • Contact
  • The Gentleman’s Journal
  • Premium Bulletin

logo

  • REPORT
  • GREEN
  • LEADERS
  • STORIES
  • LIVING
  • STUDIO
  • “ON THE MOVE”: DESPRE VIITORUL MOBILITĂȚII

  • BMW A PREZENTAT NOUL iX1 eDrive20

  • ROGER DUBUIS: EXCALIBUR SPIDER REVUELTO

  • ASTON MARTIN A ANIVERSAT MODELUL DB5

  • BOLLINGER PN AYC18: BOGATĂ ȘI EXPANSIVĂ

  • BMW A PREZENTAT VISION NEUE KLASSE

REPORT
Home›REPORT›MASERATI: ESENȚE TARI ÎN MOTOARE MICI!

MASERATI: ESENȚE TARI ÎN MOTOARE MICI!

By The Gentleman Driver
April 3, 2023
326
0
Share:

E furtună în mediterană după ce vântul rece al tehnologiei a atins în sfârșit unul dintre cele mai conservatoare branduri italiene: Maserati. Asa s-a nascut Grecale. Mașina are precizia și tehnologia cu care niciun alt brand italian nu a putut surprinde până acum.

Detaliu cabină Grecale (sursă Bogdan Muzgoci pentru Maserati)

Are însă și rafinamentul și nervul specfic tridentului. Noile faruri și noua linie a bordului cu touch screen demonstrează că în 2023 și-au schimbat și italienii prioritățile. De data asta au muncit cu gândul la concurența nemțească. Până când să se mai lase comparați? Maserati Grecale merge ca o lebădă prin traficul bucureștean. Te poate duce cu aceeași grație pe Kiseleff la oră de vârf dar și pe șoselele înfierbântate ale Rivierei Franceze.

Originea

Singurul moment în care mașina devine își arată originile latine este pe modul sport și la apăsarea butonului care comută cutia pe manual. Este singura mașină de stradă pe care am condus-o până acum și care își justifică pe deplin padelele. Pe autostradă, cu pedala la podea, treaptă cu treaptă, romanticul Grecale pare o furtună în Mediterană. Precisă, ușor nervoasă, dă senzația că vrea să gonească și trebuie să o stăpânești.

Detaliu revers Grecale (sursă Bogdan Muzgoci pentru Maserati)

Se comportă ca un cal înfierbântat pe care îl tragi de hățuri să se oprească iar el mai face câțiva pași, gata pentru un nou sprint dacă te răzgândești . Și ce e cel mai suprinzător este că sub capotă este un mild hibryd bazat pe un motor de 2 litri turbo cu câteva modificări față de cel de pe Alfa Romeo. Altă chiuloasă, alte pistoane, o turbină mai mare, un compresor și o baterie de 48 de volți în portbagaj. Mașina poate să dezvolte 300 sau 330 de cai cu un cuplu de 450 n/m. Unii ar spune că e prea puțin și că nu “mai e domnule ce a fost odată”.  Oare?

Tehnologia

Tehnologia hybrid poate salva downsizing-ul iar Grecale e un exemplu fericit. Cum în marile capitale europene deja nu mai poți intra cu motoare prea poluante, italienii s-au gândit să păcălească regulile tot în interesul performanței. În loc să scadă consumul față de Alfa Romeo Stelvio, benzină, doi litri, Maserati a umblat fizic la setări și a reușit să scoată zeci de cai în plus cu același consum. Politically correct? Da. Cât Maserati mai rămâne în 2 litri? Pentru un preț care pornește de la 62 600 de euro plus TVA, poți afla.

Test de: BOGDAN MUZGOCI; sursă: MASERATI (maserati.ro)

TagsBogdandriveGrecalemaseratiMuzgocipremiumtestTVRwheels
Previous Article

NSU: 150 ANI DE EXISTENȚĂ!

Next Article

GENESIS A PREZENTAT GV80 COUPE!

0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

Related articles More from author

  • REPORT

    BRABUS 600 REDEFINEȘTE LUXUL MODERN!

    October 1, 2022
    By The Gentleman Driver
  • REPORT

    BMW X7, SPAȚIU LUXURIANT ȘI VERSATIL!

    April 13, 2022
    By The Gentleman Driver
  • LEADERS

    AUDI: TEHNOLOGIE PENTRU VIITOR!

    February 24, 2023
    By The Gentleman Driver
  • Noul Range Rover Sport cu funcții îmbunătătțite
    STUDIO

    RANGE ROVER SPORT SV EDITION ONE

    June 14, 2023
    By The Gentleman Driver
  • GREEN

    MERCEDES-AMG EQE 43 & 53 4MATIC+

    February 21, 2022
    By The Gentleman Driver
  • REPORT

    MINI EDITION: PROFIL CLAR ȘI AUTENTIC!

    February 10, 2022
    By The Gentleman Driver

Leave a reply Cancel reply

  • STORIES

    BOAT TAIL PREZINTĂ UN NOU CAPITOL!

  • REPORT

    MERCEDES-BENZ C-CLASS ALL-TERRAIN!

  • LIVING

    McLAREN, EDIȚIE RM 40-01 SPEEDTAIL!

Ads

Descarca revista

Timeline

  • September 18, 2023

    “ON THE MOVE”: DESPRE VIITORUL MOBILITĂȚII

  • September 16, 2023

    BMW A PREZENTAT NOUL iX1 eDrive20

  • September 16, 2023

    ROGER DUBUIS: EXCALIBUR SPIDER REVUELTO

  • September 16, 2023

    ASTON MARTIN A ANIVERSAT MODELUL DB5

  • September 7, 2023

    BOLLINGER PN AYC18: BOGATĂ ȘI EXPANSIVĂ

  • Termeni şi condiţii
  • Politica cookies
  • Home
  • Contact
  • The Gentleman’s Journal
  • Premium Bulletin
Copyright © Victor Media Press SRL 2021 All Rights Reserved
Folosim cookie-uri pentru a analiza traficul și audiența website-ului nostru. Înainte de a continua navigarea pe www.thegentlemansjournal.ro, exprima-ti acceptul prin apasarea butonului "Accept". Subliniem faptul ca prin continuarea navigării pe website-ul nostru fara acceptare, confirmi utilizarea fișierelor de tip cookie. www.thegentlemansjournal.ro utilizeaza cookie-uri si colecteaza informatii din browser-ul tau pentru a-ti putea afisa continutul site-ului, pentru a putea livra continut relevant si pentru a intelege audienta online. ACCEPTRead More
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT