Porsche 911 GT3 este un atlet de performanță care iubește discreția. Pentru prima dată, pachetul Touring poate fi comandat – alături de transmisia PDK cu șapte trepte – fără costuri suplimentare. Cea mai vizibilă diferență la exterior o reprezintă lipsa eleronului fix din spate al acestui model.
Denumirea de “Pachet Touring” amintește varianta de echipare a unui 911 Carrera RS din anul 1973. Încă de atunci, accentul era pus pe design-ul purist 911 și pe elementele unui interior clasic. Constructorul a reînviat ideea în 2017 și a oferit un nou pachet Touring pentru generația anterioară, modelul 991. Variantă care a atras atenția iubitorilor de mașini sport cu pasiune pentru performanțe, discreție și plăcere la condus clasică.
Detalii exterioare și interioare
Grila capacului din spate cu sigla „GT3 touring” este poziționată deasupra motorului capabil de turații foarte ridicate. 911 GT3 cu pachet Touring oferă și în interior atmosfera unei mașini sport clasice. Volanul, schimbătorul de viteze, capacul consolei centrale, cotierele din panourile ușilor și mânerele sunt acoperite cu piele neagră. Pernele centrale ale scaunului sunt acoperite cu țesătură neagră, iar plafonul este, de asemenea, negru.
De asemenea, Porsche Design oferă un ceas certificat cronograf, foarte special, pentru clienții modelului 911 GT3 cu pachet Touring. Ceasul are un mecanism cu funcție flyback, iar coroana evocă designul roții și este disponibilă în șase versiuni diferite. Rama cadranului colorată în Agate Grey Metallic, în timp ce cadranul are un finisaj negru mat. Cronograful 911 GT3 cu pachetul Touring este purtat cu o curea din piele Porsche cu relief „GT3”.
Know-How din motorsport
Cu cea de-a șaptea ediție a acestei mașini sport, Porsche a transferat tehnologia motorsport la un model de serie. Suspensia față cu osie dublă și aerodinamica cu eleronul spate, provin de la mașina de curse 911 RSR GT. Totodată, motorul boxer cu șase cilindri de 4,0 litri (510 CP) se bazează pe propulsorul lui 911 GT3 R. În ciuda caroseriei late și a roților mari, greutatea noului GT3 este la fel cu cea a predecesorul său.
Mașina cântărește 1.418 kg cu transmisia manuală și 1.435 kg cu transmisia Porsche cu dublu ambreiaj (PDK). ADN-ul de curse este exprimat în toate detaliile noului 911 GT3. Cabina de pilotaj este echipată cu ecran de curse: afișajele digitale sunt reduse la informațiile esențiale. Pe volan, 911 GT3 are un comutator care facilitează trecerea între setările Normale și modurile Sport și Track. Pachetul Touring poate fi comandat fără costuri suplimentare (Porsche România).
Ți-a plăcut acest articol? Abonează-te la newsletter-ul The Gentleman’s Journal pentru mai multe informații AICI