The Gentleman Driver

Top Menu

  • Home
  • Contact
  • The Gentleman’s Journal

Main Menu

  • REPORT
  • EVENTS
  • CONCOURS
  • GREEN
  • LIVING
  • PARTNERS
  • Home
  • Contact
  • The Gentleman’s Journal

logo

  • REPORT
  • EVENTS
  • CONCOURS
  • GREEN
  • LIVING
  • PARTNERS
  • BMW OFERĂ DOUĂ ESENȚE DE INSPIRAȚIE ITALIANĂ

  • CONCEPTUL “ATHLETIC ELEGANCE” ÎN VARIANTĂ GV70

  • AUTOMOBILE BAVARIA A LANSAT MARCA CORVETTE

  • ROMANIAN RETRO RACING A DEBUTAT PE ADÂNCATA

  • (R)EVOLUTION OF ART: START BMW ART CAR LA VIENA

  • VOLVO ES90, ELEGANȚĂ ȘI CONFORT ELECTRIFICAT

REPORT
Home›REPORT›PORSCHE: MODEL CAYENNE DECAPOTABIL?

PORSCHE: MODEL CAYENNE DECAPOTABIL?

By Mihai Leonard
August 5, 2022
446
0
Share:

Încă de la început, Porsche a luat în calcul diferite forme alternative de caroserie pentru SUV-ul cu cinci uși Cayenne. La scurt timp după lansarea modelului – petrecută în luna decembrie 2002 – au fost luate în considerare trei variante suplimentare!

Exercițiu decapotabil Cayenne (foto Porsche)

Variantele au inclus un coupé, o versiune mai mare cu 20 centimetri și rând suplimentar de scaune și o decapotabilă. În mod surprinzător, în calcul a fost luată opțiunea cea mai puțin convențională: decapotabila, fiind realizat un prototip. Cu o lungime de aproximativ 4,8 metri, modelul Cayenne este păstrat astăzi într-o anexă a Muzeului Porsche. Cu toate acestea, modelul decapotabil Cayenne nu este un autovehicul functional.

Modelul

Pentru realizarea prototipului, designerii mărcii au îndepărtat acoperișul, renunțând totodată (și) la măsurile de rigidizare a caroseriei unei decapotabile. Un test-drive nu a fost niciodată planificat, deoarece vehiculul a fost construit doar pentru evaluarea anumitor criterii de performanță. Un exemplu este oferit de scaunele confortabile, mai ales că plafonul vehiculului s-a îngustat într-un mod asemănător unui coupé.

Detaliu revers (foto Cayenne)

Cât de practic este un Cayenne cu două uși mai lungi cu 20 centimetri? Și cum ar fi trebuit să fie proiectat în parte din spate acest vehicul? În momentul construcției au existat numeroase dezacorduri asupra liniei mașinii. S-au creat două secțiuni spate distincte, detaliile acestei alegeri fiind vizibile în zona stopurilor. Semnalizarea din stânga este vizibil mai jos, în timp ce în partea dreaptă este reglată mai sus.

Detalii

Dacă mașina ar fi ajuns în producție, un singur design ar fi fost ales pentru spate, problemele tehnice fiind rezolvate. Pentru capacul portbagajului, a fost luat în calcul un model similar cu Porsche 911 Targa (mecanism prezent la generația 991). Mecanismul nu a trecut de simularea computerizată și nu a fost construit niciodată. Cu o profitabilitate deloc promițătoare, SUV-ul decapotabil Cayenne nu a fost construit niciodată.

Detalii marcă – CAYENNE

TagscarscayenneConvertiblehistoryporschepremiumptototypesportwheels
Previous Article

MERCEDES-BENZ “ANDY WARHOL: CARS”

Next Article

TRANSYLVANIA CLASSIC REVINE LA SIBIU!

0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

Related articles More from author

  • GREEN

    LOTUS, PRIMUL HYPER SUV FULL-ELECTRIC!

    April 6, 2022
    By Mihai Leonard
  • LIVING

    NICK KNIGHT, ȘEDINȚĂ FOTO CU BMW i7!

    May 13, 2022
    By Mihai Leonard
  • REPORT

    DS 7 CROSSBACK, ELEGANȚĂ FRANCEZĂ!

    September 17, 2021
    By Mihai Leonard
  • REPORT

    BMW 3.0 CSL: MODEL SPECIAL ANIVERSAR!

    November 26, 2022
    By Mihai Leonard
  • REPORT

    FERRARI A LANSAT BERLINETTA 296 GTB!

    June 26, 2021
    By Mihai Leonard
  • LIVING

    PARIS: SAVOIR-FAIRE ÎN EPOCA MODERNĂ!

    March 22, 2022
    By Mihai Leonard

Leave a reply Cancel reply

  • REPORT

    MORGAN CONFIRMĂ UN NOU MODEL!

  • LIVING

    MERCEDES-BENZ, PARTENERIAT CU AVATAR!

  • GREEN

    BMW i3, PRIMA EXPERIENȚĂ ELECTRICĂ!

  • Termeni şi condiţii
  • Politica cookies
  • Home
  • Contact
  • The Gentleman’s Journal
Copyright © Victor Media Press SRL 2023 All Rights Reserved
Folosim cookie-uri pentru a analiza traficul și audiența website-ului nostru. Înainte de a continua navigarea pe www.thegentlemansjournal.ro, exprima-ti acceptul prin apasarea butonului "Accept". Subliniem faptul ca prin continuarea navigării pe website-ul nostru fara acceptare, confirmi utilizarea fișierelor de tip cookie. www.thegentlemansjournal.ro utilizeaza cookie-uri si colecteaza informatii din browser-ul tau pentru a-ti putea afisa continutul site-ului, pentru a putea livra continut relevant si pentru a intelege audienta online. ACCEPTRead More
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT