Mercedes-Benz și Virgil Abloh stabilesc încă odată noi repere în colaborarea creativă dintre universul auto și modă. După reinventarea iconic-ului model G-Class, Virgil Abloh revine cu un nou capitol în colaboraea cu marca germană: Mercedes-Maybach.
În cadrul noului proiect, design-erul de modă va colabora cu Gorden Wagener (Director Design) pentru crearea unei mașini electrică. Vehicul care urmează să fie prezentat publicului pe 1 decembrie 2021, în cadrul evenimentului Art Basel Miami Beach. Spre deosebire de modelele anterioare, acest model exemplifică posibilitățile unui design ale unui vehicul cu toul nou. Este acel autovehicul care nu este legat de un plan sau anumite specificații de producție.
Proiectul Maybach
Proiectul Maybach coincide cu aniversarea a 100 ani de când Karl Maybach și Wilhelm (tatăl său) au lansat Maybach W3. Aveau ambiția de prezenta “cel mai bun dintre cei buni”, un pas în crearea unei mașini unice și exclusive. Rămânând fidel acestei ambiții, Mercedes-Maybach este una dintre cele mai creative mărci auto. Inspirați de regalitate sau cunoscători, marca continua să privească dincolo de orizont și să descopere noi linii de design.
Astăzi, împreună cu Virgil Abloh, această călătorie epică vede în mașina electrică un nou și important deschizător de drumuri. Este o etapă de descoperire, în fundal regăsind elemente de inginerie și arhitectură, alături de abordarea relaxată a designer-ului. Este acel echilibru perfect între formă și funcție. Totul în combinate cu abilitățile extraordinare ale lui Gorden Wagener în ce privește design-ul automobilelor de lux.
Moștenirea Maybach
Duo-ul dinamic va depăși limitele funcției, stilului și creativității, vehiculul ducând cu siguranță mitul Maybach în centrul zeitgeistului cultural. “Astăzi, Mercedes-Maybach este o marcă care rezonează dincolo de lumea auto. Simbolizează statutul, inovația și valoarea între industrii și generații”, spune Bettina Fetzer (Vicepreședinte Mercedes-Benz). “Este o combinație a perfecțiunii tehnice Mercedes-Benz și exclusivității Maybach”.
“Moștenirea Maybach sărbătorește explorarea, împingând creativitatea către spații noi, trăind în afara status quo-ului. Îmbrățișăm aceste idealuri și ducem moștenirea mărcii către viitor, invitând noile generații să se alăture acestui iconic”, spune Virgil Abloh. “Proiectul Maybach definește următorul nivel de lux. După 100 de ani de existență, transformăm marca într-un viitor electrificat de lux”, completează Gorden Wagener.
Ți-a plăcut acest articol? Abonează-te la newsletter-ul The Gentleman’s Journal AICI