LAMBORGHINI ARE O NOUĂ IDENTITATE VIZUALĂ DE MARCĂ
Constructorul italian de automobile Lamborghini și-a prezentat noua identitate de marcă și, odată cu ea, și noul logo. Acesta se va regăsi pe toate canalele oficiale de comunicare ale mărcii, precum și pe viitoarele modele. Primul dintre acestea ar putea fi Huracan, dar, deocamdată, nimic nu este oficial.
După mai bine de două decenii de la ultima actualizare, Automobili Lamborghini anunță că și-a schimbat logo-ul. Restyling-ul constă în adaptarea expresiei vizuale a brandului pentru a reflecta mai bine valorile „curajoase”, „neașteptate” și „autentice” ale misiunii sale. Conceptul „Driving Humans Beyond” se traduce prin intenția de a depăși în permanență limitele, standardele și convențiile. Această schimbare se înscrie în procesul larg de transformare denumit „Direzione Cor Tauri”. Este vorba despre strategia care întruchipează noua traiectorie a celor de la Lamborghini axată pe durabilitate și decarbonizare.
Ce reprezintă noul logo?
Lamborghini are una dintre cele mai cunoscute embleme din industria auto. Aceasta este ușor de recunoscut datorită taurului furios, care este încadrat într-un scut, în timp ce numele producătorului este în partea superioară. Potrivit oficialilor companiei din Sant’Agata Bolognese, noua emblemă a fost ușor revizuită. Aceasta va avea ca și până acum albul și negrul ca nuanțe principale. Diferența o vor face galbenul și o nouă nuanță de auriu, pentru contrast.
Totuși, noul logo și-a pierdut aspectul tridimensional. În plus, italienii au schimbat și fontul folosit pentru numele „Lamborghini”, care acum este mai lat. Compania spune că acesta a fost conceput pentru a evoca unghiurile mașinilor sale. De asemenea, și taurul, simbolul mărcii, a fost ușor revizuit. Italienii spun că noul lor logo este mai mult decât un simplu însemn și parte dintr-o transformare mai amplă a brandului. El reprezintă valorile „curajos, neașteptat și autentic” ale misiunii mărcii, „Driving Humans Beyond”.
Premieră absolută
Cea mai mare modificare constă în faptul că, pentru prima oară, logo-ul se va regăsi individual pe fișierele digitale ale companiei. De altfel, imediat după dezvăluirea noii embleme, Lamborghini a început să o folosească pe toate canalele sale de social media fără scut. Asta deoarece marca italiană dorește să „îi acorde și mai multă importanță”, lăsând ca taurul să existe independent de stemă. Altfel spus, simbolul mărcii nu va mai fi încadrat de clasicul scut. După cum spuneam, noul logo Lamborghini se va regăsi și pe viitoarele automobile ale constructorului.