DS 7 CROSSBACK, ELEGANȚĂ FRANCEZĂ!
DS 7 Crossback a fost primul modell testat de mine din gama constructorului francez de automobile premium. Condusă de excepționala sa moștenire – să ne aducem aminte de DS-ul din 1955 – marca franceză a renăscut în anul 2014.
Un constructor care și-a propus să întruchipeze savoir-faire-ul francez de lux în industria auto. Vehicule deosebit de rafinate, ele sunt concepute pentru clienții care caută o expresie personală și tehnologia de ultimă oră. Exact aceste calități le-am întâlnit la modelul testat de noi, și anume DS 7 Crossback. În ultimii ani s-a vorbit mult despre DS 7 Crossback E-Tense (4 x 4), acesta fiind primul SUV al constructorului.
Rafinament francez
Un model care s-a bucurat de succes, oferind clienților o abordare pasională, noutățile fiind vizibile din punct de vedere stilistic. Un detaliu pe care l-am observat încă de la primul contact, detaliile caroseriei fiind atent lucrate de specialiștii mărcii. Blocurile optice frontale și posterioare sunt completate sunt evidențiate de linii cromate. Pachetul de lumini full LED ne propune o semnătură diferită, inspirată din universul bijuteriilor.
O completare a noului ton în care este vopsită caroseria – Crystal Pearl. Interiorul este unul spectaculos din punctul meu de vedere, rafinamentul tipic francez fiind prezent într-un mod extrem de subtil. Cabina este mai mult decât generoasă, fiind pusă în evidență de finisajul Guilloche Clous de Paris sau ceasul B.R.M R180. Odată urcat, observi imediat că ești în interiorul unui E-Tense, litera E fiind prezentă pe selectorul de viteze.
Este clară atenția la detalii, materialele utilizate fiind de cea mai bună calitate. Și vorbesc aici de pielea Nappa Harmonie Noir Basalte. La bord mai regăsim și două ecrane de 12 inch, alături de un sistem audio Focal Electra cu 14 boxe. Fiindcă l-am avut la dispoziție trei zile, traseul ales a fost spre Casa Timiș și retur prin Ploiești și București. Vehiculul DS7 era echipat cu propulsie plug-in hibridă, alcătuit dintr-un motor pe benzină, de 1.6 litri.
Caracteristici
Cu o propulsie hybrid, autovehiculul DS7 mi-a oferit 200 CP și, suplimentar, 11o CP cu motorizarea electrică. În total, mașina a oferit 310 CP, transmisia fiind asigurată de o cutie de viteze automată, cu opt rapoarte. În regim electric, mașina poate rula pe cel mult 58 km, timpul de încărcare menționat de constructor fiind 1,45 ore. Sprintul între 0-100 km/oră este realizat în 5,6 secunde, viiteza maximă fiind de 235 km/oră.
Detalii aici – DS AUTOMOBILES