The Gentleman Driver

Top Menu

  • Home
  • Contact
  • The Gentleman’s Journal

Main Menu

  • REPORT
  • EVENTS
  • CONCOURS
  • GREEN
  • LIVING
  • PARTNERS
  • Home
  • Contact
  • The Gentleman’s Journal

logo

  • REPORT
  • EVENTS
  • CONCOURS
  • GREEN
  • LIVING
  • PARTNERS
  • BMW OFERĂ DOUĂ ESENȚE DE INSPIRAȚIE ITALIANĂ

  • CONCEPTUL “ATHLETIC ELEGANCE” ÎN VARIANTĂ GV70

  • AUTOMOBILE BAVARIA A LANSAT MARCA CORVETTE

  • ROMANIAN RETRO RACING A DEBUTAT PE ADÂNCATA

  • (R)EVOLUTION OF ART: START BMW ART CAR LA VIENA

  • VOLVO ES90, ELEGANȚĂ ȘI CONFORT ELECTRIFICAT

LIVING
Home›LIVING›NSU: 150 ANI DE EXISTENȚĂ!

NSU: 150 ANI DE EXISTENȚĂ!

By Mihai Leonard
April 2, 2023
354
0
Share:

Aflată la 150-a aniversare, marca tradițională NSU reprezintă transformarea, perioada cel mai bine exemplificată fiind cea din anii 1950. Impactul mărcii în epocă a fost impresionant, la mijlocul anilor 1950 fiind cel mai mare angajator din regiunea Neckarsulm!

Reclamă NSU Prinz în 1959 (sursă Audi)

NSU a prosperat după război, marca devenind liderul producției de vehicule cu două roți. Dar cererea de motociclete era în declin: pe măsură ce prosperitatea creștea, oamenii doreau să conducă mașini. Plecând de la această dorință, constructorul decide să se reinventeze, marcând o revenire de succes cu “Prinz”. Lansat în 1958, vehiculul inagurează o epocă în care economia Germaniei începe să se redreseze după un război devastator.

Dezvoltarea

Începem prezentarea cu un prim episod din existența mărcii. Este vremea “Miracolului”: veniturile populației încep să crească după anii războiului, oamenii începând să-și permită o mașină. La NSU, trecerea de la două la patru roți nu a fost imediată. Inițial, divizia de dezvoltare a experimentat un vehicul cu trei roți – denumit Max Kabine. Cum performanțele nu au fost cele așteptate, conducerea a decis realizarea unei automobil compact.

Departamentul de dezvoltare și primele vehicule realizate: Max-Kabine & Prinz (sursă Audi)

Cu ajutorul unui împrumut bancar și a unei garanții a statului Baden-Wurttenberg, constructorul reușește să finalizeze facilitatea de producție. În tot acest timp, echipa de dezvoltare lucre la noul proiect de mașină, primele trei prototipuri fiind gata în 1956. În vara anului 1957, compania din Neckarsulm dezvăluia modelul “Prinz” (numit inițial Lido). Mașina era un sedan modernă cu două uși și caroserie autoportabilă (realizată din oțel).

Succesul

Compania a optat pentru un design cu motor în spate, cu doi cilindir, care oferea 20 CP (cu două modele). Primul vehicul “Prinz” a ieșit pe poarta fabricii în 1958, succesul vânzărilor nefiind unul imediat (doar 1.648 modele). Însă, vânzările încep să crească atunci când a fost produs “Prinz II”, o mașină mai luxoasă (62 587 unități vândute). Pe parcurs, diferite versiuni au fost realizate, la finele anului 1973 fiind vândute circa 576.619 unități.

HISTORY (audi.ro)

TagsanniversaryaudicarhistoryNSUpremiumPrinz
Previous Article

PORSCHE, EXPOZIȚIE LA ART SAFARI!

Next Article

MASERATI: ESENȚE TARI ÎN MOTOARE MICI!

0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

Related articles More from author

  • LIVING

    PORSCHE, ZECE ANI DE PANAMERA

    August 28, 2019
    By Mihai Leonard
  • GREEN

    LEXUS, PRIMUL VEHICUL FULL-ELECTRIC!

    April 22, 2022
    By Mihai Leonard
  • REPORT

    QUATTROPORTE: O ISTORIE DE 60 DE ANI

    October 31, 2023
    By Mihai Leonard
  • LIVING

    BREITLING, COLECȚIE NECONVENȚIONALĂ!

    September 15, 2021
    By Mihai Leonard
  • GREEN

    IONITY EXTINDE REȚEAUA DE ÎNCĂRCARE!

    November 25, 2021
    By Mihai Leonard
  • LIVING

    MERCEDES-BENZ 600, 60 ANI DE EXCELENȚĂ

    June 17, 2023
    By Mihai Leonard

Leave a reply Cancel reply

  • LIVING

    LEGO PREZINTĂ FERRARI DAYTONA SP3!

  • REPORT

    LAMBORGHINI AVENTADOR, FINAL DE ERĂ!

  • LIVING

    MINI STRIP, DESIGN BY PAUL SMITH!

  • Termeni şi condiţii
  • Politica cookies
  • Home
  • Contact
  • The Gentleman’s Journal
Copyright © Victor Media Press SRL 2023 All Rights Reserved
Folosim cookie-uri pentru a analiza traficul și audiența website-ului nostru. Înainte de a continua navigarea pe www.thegentlemansjournal.ro, exprima-ti acceptul prin apasarea butonului "Accept". Subliniem faptul ca prin continuarea navigării pe website-ul nostru fara acceptare, confirmi utilizarea fișierelor de tip cookie. www.thegentlemansjournal.ro utilizeaza cookie-uri si colecteaza informatii din browser-ul tau pentru a-ti putea afisa continutul site-ului, pentru a putea livra continut relevant si pentru a intelege audienta online. ACCEPTRead More
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT