The Gentleman Driver

Top Menu

  • Home
  • Contact
  • The Gentleman’s Journal

Main Menu

  • REPORT
  • EVENTS
  • CONCOURS
  • GREEN
  • LIVING
  • PARTNERS
  • Home
  • Contact
  • The Gentleman’s Journal

logo

  • REPORT
  • EVENTS
  • CONCOURS
  • GREEN
  • LIVING
  • PARTNERS
  • ASTON MARTIN A LANSAT PERFORMANTUL VANTAGE S

  • BMW OFERĂ DOUĂ ESENȚE DE INSPIRAȚIE ITALIANĂ

  • CONCEPTUL “ATHLETIC ELEGANCE” ÎN VARIANTĂ GV70

  • AUTOMOBILE BAVARIA A LANSAT MARCA CORVETTE

  • ROMANIAN RETRO RACING A DEBUTAT PE ADÂNCATA

  • (R)EVOLUTION OF ART: START BMW ART CAR LA VIENA

REPORT
Home›REPORT›ASTON MARTIN Și-A PREZENTAT NOUL LOGO!

ASTON MARTIN Și-A PREZENTAT NOUL LOGO!

By Mihai Leonard
July 21, 2022
453
0
Share:

Emblematicele aripi ale constructorului Aston Martin intră într-o noua eră, odată cu lansarea noii strategii de brand a mărcii. Repoziționarea mărcii de lux este completată de campania globală de promovare axată pe creșterea audienței în rândul noilor consumatori!

Logo campanie (foto Aston Martin)

Strategia de comunicare este centrată pe ideea Identity. Driven, identitatea creative bazându-se pe reputația puternică a mărcii Aston Martin. Totodată, combină luxul și design-ul sofisticat cu plăcerea condusului sportiv, definită de modele precum DBX707, V12 Vantage sau Valkyrie. Repoziționarea strategică reprezintă cea mai mare investiție din ultimul deceniu și întărește poziția mărcii în segmentul ultra-luxury.

Direcția

Promovarea se bazează pe atracția tot mai mare a mărcii pentru audiența globală, susținând totodată valorile sale de bază. Noua expresie vizuală include actualizarea iconic-ului logo al constructorului britanic, acesta fiind restilizat cu ajutorului graficianui Peter Saville. Noul design al faimoaselor aripi a fost realizat manual în atelierul unui bijutier din Birmingham. Aripile urmează să fie aplicate pe următoarea generație de mașini sport.

Noua direcție este o actualizare majoră a mărcii din 2003 și a opta din istoria de 109 ani Aston Martin. Schimbarea a fost marcată de imagini din culisele producerii logo-ului, acestea fiind realizate în studioul Vaughtons din Birmingham. Prima apariție a noului logo este programată pe mașinile echipei de Formula 1 Aramco Cognizant în Marele Premiu al Franței. O prezentarea adusă la viață cu ajutorul unui video clip de prezentare.

Campania

O serie de materiale digitale și tipărite vor celebra la nivel global noua direcție a mărcii. “Construind pe revenirea în F1, lansarea campaniei Intensity. Driven. marchează următoarea etapă în evoluția mărcii noastre. Pe măsură ce dezvăluim potențialul global, ne vom maximiza poziția la vârful mașinilor ultra-luxoase și de performanță. Totodată, vom păstra eleganța și rafinamentul pentru care suntem recunoscuți”, spune Renato Bisignani.

Detalii aici – ASTON MARTIN

TagsastonCampaigncarsDrivenIntensityluxurymartinnewwheels
Previous Article

MINI COOPER SE: DECAPOTABILĂ ELECTRICĂ!

Next Article

PORSCHE ACTUALIZEAZĂ GAMA TAYCAN!

0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

Related articles More from author

  • GREEN

    MERCEDES-AMG EQE 43 & 53 4MATIC+

    February 21, 2022
    By Mihai Leonard
  • GREEN

    ABARTH INTRĂ ÎN ERA ELECTRIFICĂRII!

    November 23, 2022
    By Mihai Leonard
  • LIVING

    MERCEDES SIMPLEX, 120 ANI DE ISTORIE!

    April 7, 2022
    By Mihai Leonard
  • LIVING

    BUGATTI ROADSTER, ELEGANȚĂ ATEMPORALĂ!

    September 18, 2022
    By Mihai Leonard
  • LIVING

    ELMSTEAD: UN LOC DE PELERINAJ!

    April 26, 2022
    By Mihai Leonard
  • REPORT

    PAGANI A DEBUTAT CU MODELUL UTOPIA!

    September 20, 2022
    By Mihai Leonard

Leave a reply Cancel reply

  • LIVING

    MINI, ȘAIZECI DE ANI DE ISTORIE

  • LIVING

    MERCEDES-BENZ SL LA PEBBLE BEACH!

  • REPORT

    ROLLS-ROYCE SE INSPIRĂ DIN LUMEA MODEI!

  • Termeni şi condiţii
  • Politica cookies
  • Home
  • Contact
  • The Gentleman’s Journal
Copyright © Victor Media Press SRL 2023 All Rights Reserved
Folosim cookie-uri pentru a analiza traficul și audiența website-ului nostru. Înainte de a continua navigarea pe www.thegentlemansjournal.ro, exprima-ti acceptul prin apasarea butonului "Accept". Subliniem faptul ca prin continuarea navigării pe website-ul nostru fara acceptare, confirmi utilizarea fișierelor de tip cookie. www.thegentlemansjournal.ro utilizeaza cookie-uri si colecteaza informatii din browser-ul tau pentru a-ti putea afisa continutul site-ului, pentru a putea livra continut relevant si pentru a intelege audienta online. ACCEPTRead More
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT