The Gentleman Driver

Top Menu

  • Home
  • Contact
  • The Gentleman’s Journal

Main Menu

  • REPORT
  • EVENTS
  • CONCOURS
  • GREEN
  • LIVING
  • PARTNERS
  • Home
  • Contact
  • The Gentleman’s Journal

logo

  • REPORT
  • EVENTS
  • CONCOURS
  • GREEN
  • LIVING
  • PARTNERS
  • ASTON MARTIN A LANSAT PERFORMANTUL VANTAGE S

  • BMW OFERĂ DOUĂ ESENȚE DE INSPIRAȚIE ITALIANĂ

  • CONCEPTUL “ATHLETIC ELEGANCE” ÎN VARIANTĂ GV70

  • AUTOMOBILE BAVARIA A LANSAT MARCA CORVETTE

  • ROMANIAN RETRO RACING A DEBUTAT PE ADÂNCATA

  • (R)EVOLUTION OF ART: START BMW ART CAR LA VIENA

LIVING
Home›LIVING›LAMBORGHINI ANIVERSEAZĂ URRACO

LAMBORGHINI ANIVERSEAZĂ URRACO

By Mihai Leonard
November 7, 2020
763
0
Share:

Lamborghini a sărbătorit în cursul lunii octombrie cea de-a 50-a aniversare a modelului Urraco, un autoturism prezentat pentru prima dată publicului la Salonul Auto de la Torino, la finalul lunii octombrie 1970. Acest model s-a remarcat imediat prin introducerea unor soluții tehnice inovatoare pentru acea vreme, mulțumită contribuției inginerului Paolo Stanzani – părintele modelului Urraco – directorul ethnic al mărcii Lamborghini de la acea vreme.

Lamborghini Urraco (detaliu față)

Lamborghini Urraco a fost conceput ca un Coupé 2 + 2 rapid, el fiind dotat cu un propulsor V8 în partea din spate și suspensie independentă, cu sistem MacPherson atât în față, cât și în spate, montate pentru prima dată pe un autovehicul de serie. Puterea livrată era de 220 CP, în timp ce cuplul de 7800 rpm era completat de o viteză maximă de aproximativ 245 km/oră, Urraco prezentând dubla noutate a unui motorizări cu opt cilindri și o distribuție cu un singur arbore cu came. Rafinamentul tehnic era completat prin utilizarea unui cap motor “Heron chamber” cu partea interioară plată și cameră de ardere inclusă într-un locaș special din partea superioară a pistonului.

Lamborghini Urraco (detaliu general)

Această combinație de soluții a făcut posibilă utilizarea unui raport de compresie mai mare fără a crește costurile, o altă noutate pentru Lamborghini fiind și cele patru carburatoare Weber double-body 40IDF1. Sistemul de producție al mașinii a fost o altă inovație, planificată încă din primele etape ale proiectului, cu dorința de a fi mai puțin artizanală decât alte modele Lamborghini. Crearea modelului a fost atribuită cererii exprese a lui Ferruccio Lamborghini, cel care a dorit să extindă producția și să facă din Lamborghini o mașină accesibilă marelui public, chiar dacă limitat. Cu o lungime de doar 4,25 metri, spațiile interioare ale Urraco au fost de inovatoare în ceea ce privește configurația planșei de bord, poziția instrumentelor și a volanului.

Lamborghini Urraco (detaliu spate)

Lansat ca P250 Urraco – litere “P” fiind o prescurtare a poziționării motorului în spate (Posteriore), iar 250 desemnând capacitatea motorului (2,5 litri) – modelul a fost produs între anii 1970 și 1976. Ulterior, la ediția din anul 1974 a Salonului Auto de la Torino, a fost prezentat și modelul P200 – 1.994 cmc și 182 CP, destinat pieței italiene – acesta fiind produs între anii 1975 și 1977. Următoarea versiune P300 – 2.996 cmc și 265 CP, prezentat în 1974 – a fost produs între anii 1975 și 1979. Conceptul lansat la începutul anilor 1970 a fost testat cu succes, lansarea modelului Urraco fiind baza de la care s-a plecat în construcția vehiculelor cu opt cilindri și la cele cu zece cilindri, precum Gallardo și actualul Huracán. Detalii aici: LAMBORGHINI

Mai multe informații aici: NEWS

TagsesquisitehistorylamborghinipeopleUrracowheels
Previous Article

NAIM & FOCAL, EXPERIENȚA SUNETULUI

Next Article

BMW SERIA 4, NOU PROIECT VIZUAL

0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

Related articles More from author

  • REPORT

    MERCEDES-AMG GT 4-DOOR COUPÉ!

    July 9, 2021
    By Mihai Leonard
  • REPORT

    PORSCHE, TEHNOLOGIE 3D PENTRU SCAUNE

    March 18, 2020
    By Mihai Leonard
  • LIVING

    RIMOWA x PORSCHE, EDIȚIE SPECIALĂ!

    April 15, 2022
    By Mihai Leonard
  • LIVING

    PORSCHE DESIGN: 50 ANI DE ACTIVITATE!

    January 25, 2022
    By Mihai Leonard
  • REPORT

    LAMBORGHINI: AVENTURĂ ÎN ISLANDA!

    June 28, 2022
    By Mihai Leonard
  • REPORT

    BMW X2 EDITION GOLDPLAY: EXCLUSIVITATE!

    February 3, 2022
    By Mihai Leonard

Leave a reply Cancel reply

  • LIVING

    TRANSYLVANIA CLASSIC REVINE LA SIBIU!

  • LIVING

    MERCEDES SIMPLEX, 120 ANI DE ISTORIE!

  • GREEN

    MINI: PRIMUL CROSSOVER ELECTRIC!

  • Termeni şi condiţii
  • Politica cookies
  • Home
  • Contact
  • The Gentleman’s Journal
Copyright © Victor Media Press SRL 2023 All Rights Reserved
Folosim cookie-uri pentru a analiza traficul și audiența website-ului nostru. Înainte de a continua navigarea pe www.thegentlemansjournal.ro, exprima-ti acceptul prin apasarea butonului "Accept". Subliniem faptul ca prin continuarea navigării pe website-ul nostru fara acceptare, confirmi utilizarea fișierelor de tip cookie. www.thegentlemansjournal.ro utilizeaza cookie-uri si colecteaza informatii din browser-ul tau pentru a-ti putea afisa continutul site-ului, pentru a putea livra continut relevant si pentru a intelege audienta online. ACCEPTRead More
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT