Audi participă iar la cea mai importantă seară din fotbalul american, de data aceasta cu o reclamă de 60 de secunde numită „Let it go”, în care actrița Maisie Williams joacă rolul principal. Williams apare în film la volanul noului Audi e-tron Sportback dând startul unei campanii globale care subliniază angajamentul mărcii pe termen lung pentru definirea noii ere a mobilității sustenabile. Filmul a fost creat de 72andSunny din Amsterdam, partener global al mărcii, și regizat de François Rousselet. Aceasta este al 11-lea an în care Audi este prezentă la acest eveniment sportiv.
Lansată în timpul celui mai amplu moment cultural din întreaga lume, reclama o prezintă pe Williams, o voce puternică în lupta pentru combaterea efectelor schimbărilor climatice, interpretând melodia „Let it go” din celebra producție Disney, „Frozen” (Premiul Oscar® pentru cel mai bun film animat). Compozitorii Kristen Anderson-Lopez și Robert Lopez au câștigat deja cu această melodie un premiu Oscar® (Cel mai bun cântec original) și un premiu Grammy® (Cel mai bun cântec scris pentru un film, televiziune sau alte medii vizuale). În noua reclamă, Williams, aflată la volanul unui Audi e-tron Sportback, ajunge într-o intersecție, ce reprezintă suprapunerea de prejudecăți și noțiuni învechite în definirea consumului, succesului sau statutului social. Williams alege să schimbe direcția și să lase totul în urmă în timp ce cântă versurile „Let it go” și demarează spre un viitor mai sustenabil. Pe drum i se alătură și alți șoferi și pietoni, scenele reprezentând eforturile mărcii pentru susținerea mobilității sustenabile.
Reclama Audi este o primă etapă dintr-o campanie globală a mărcii Audi care-și propune să adauge noi sensuri sloganului „Vorsprung durch Technik” (Avansăm cu ajutorul tehnologiei). Pentru a sublinia și transmite într-un mod unitar acest mesaj către o audiență globală, reclama va fi difuzată în premieră pe TV și rețele sociale în țări precum Germania, Italia, Franța, Marea Britanie, Spania sau China. În România reclama va fi difuzată doar în mediul online. Reclama își propune să împământenească ambiția mărcii de a promova frumusețea mobilității durabile. Audi plănuiește să lanseze în întreaga lume circa 30 de modele electrice până în anul 2025. În România marca va lansa anul acesta șase modele hibride plug-in și un nou SUV 100% electric. Acesta este punctul de plecare într-un proces de reinventare care va atinge multe subiecte relevante pentru marcă, unele dintre ele depășind domeniul auto. Audi și-a propus să devină o companie neutră din punct de vedere a emisiilor de carbon până în 2050. Mai multe detalii AICI.