BUGATTI TYPE 55 SUPER SPORT RENAȘTE ÎNTR-UN CHIRON UNICAT
Bugatti a dat publicității detaliile și imaginile cu un exemplar unicat Chiron Super Sport. Acesta reprezintă un omagiu adus modelului Type 55 Super Sport din anii ʼ30 și este finisat într-o nuanță de galben exclusivă.
Jean Bugatti a fost designerul și inginerul vizionar care a dat industriei auto numeroase creații. Geniul lui nu stă doar în priceperea inginerească, ci și în dimensiunile estetice ale mașinilor desenate de el. Iar Type 55 este o dovadă a talentului său inegalabil. Toate mașinile Bugatti sunt speciale, însă unele sunt adevărate opere de artă pe patru roți. Așa stau lucrurile și în cazul acestui exemplar Chiron Super Sport, care este, în fapt, un omagiu ale modelului Type 55 Super Sport din anii ʼ30.
Design care amintește de Type 55 Super Sport
Mașina prezintă la nivelul aripilor frontale o grafică specială care scoate în evidență tranziția de la galben la negru. Mai mult, pe mijlocul capotei este o dungă groasă neagră, care amintește de Type 55. De asemenea, în jurul tradiționalei grile în formă de potcoavă este prezentă o dungă neagră foarte subțire. La partea din spate se remarcă eleronul dual-tone pe care, în partea inferioară, apare inscripția „55 1 of 1”. Aspectul exterior este întregit de jantele negre cu design special cu zece spițe, care integrează embleme „EB” vopsite în galben.
Viteză maximă de 440 km/h
Tema galben-negru continuă și în habitaclu. Aici, regăsim scaune îmbrăcate în piele neagră și Alcantara și cusături contrastante galbene. Cel mai interesant detaliu este broderia cu numărul „55”, care începe pe uși și se continuă până pe bord. În același timp există și o serie de ornamente decorative din fibră de carbon și plăcuțe cu semnătura lui Jean Bugatti montate în interiorul pragurilor. Și pentru că este bazat pe versiunea Super Sport, acest exemplar unicat Chiron folosește motorul W16 de 8,0 litri cu 4 turbocompresoare, care generează 1.600 CP și 1.600 Nm de cuplu. Propulsorul este cuplat la o transmisie automată cu 7 trepte și cu dublu ambreiaj și la un sistem de tracțiune integrală. În aceste condiții, hypercar-ul exotic poate atinge o viteză de top de 440 de km/h.