FERRARI A LANSAT COLECȚIA DE TOAMNĂ!
Eticheta de modă Ferrari și-a prezentat campania de promovare a colecției de toamnă/iarnă 2022/23. Performanțele obținute în universul fascinant al Formulei 1 au fost transferate în dodurile de design ale liniei vestimentare!
Narațiunea estetică a prezentării de modă se reflectă în design-ul campaniei, oamenii fiind puși în centru atenției. Responsabil cu viziunea creativă este Rocco Iannone, imaginile prezentând piese vestimentare obținute prin prisma inovației și experimentării tehnologice. Adresându-se unui public mixt, campania Ferrari explorează produsul prin hibridizarea formelor și materialelor. Efectele holografice oferă un subiect aflat în mișcare.
Colecția
Colecția beneficiează de un farmec subtil, magnetic chiar, prezentând calitatea croiului prin prisma lumii digitalizate în care ne aflăm. Totodată, ea exprimă aceeași atitudine de viteză care este întruchipată de garderoba de iarnă. Liniile elegante ale pieselor vestimentare sunt scoase în evidență de jocul de lumini și umbrele din fundal. Eleganța texturilor și a siluetelor sunt aduse în prim-plan de stilul extrem de dinamic.
Clipul evidențiează legătura creativă dintre modă și tehnologie prin tehnica de animație 3D. Cadrele, imaginile, elementele iconice și simbolurile de design se îmbină pentru a alcătui un mesaj îndrăzneț, multi-dimensional. Campania celebrează spiritul și stilul Ferrari, subliniind rolul jucat de elementele vestimentare. Sunt prezente materiale fine, precum țesături naturale și fibre organice, pliate pe abordarea durabilă a mărcii.
Detaliile
Numeroase secțiuni din colecție oferă imprimeuri grafice derivate din zona tehnologică, precum o hologramă a siglei. Temele-cheie ale sezonului includ un model de camuflaj în tonuri de maro, obținut prin deconstrucția și suprapunerea Căluțului Cabrat. Tricotajele sunt inspirate de ținutele piloților și includ fibră de carbon și ornamente din cristal negru. Design-ul experimental se îmbină cu look-urile 100% Made in Italy.
Detalii aici – TEHNOLOGIE