PORSCHE: MODEL CAYENNE DECAPOTABIL?
Încă de la început, Porsche a luat în calcul diferite forme alternative de caroserie pentru SUV-ul cu cinci uși Cayenne. La scurt timp după lansarea modelului – petrecută în luna decembrie 2002 – au fost luate în considerare trei variante suplimentare!
Variantele au inclus un coupé, o versiune mai mare cu 20 centimetri și rând suplimentar de scaune și o decapotabilă. În mod surprinzător, în calcul a fost luată opțiunea cea mai puțin convențională: decapotabila, fiind realizat un prototip. Cu o lungime de aproximativ 4,8 metri, modelul Cayenne este păstrat astăzi într-o anexă a Muzeului Porsche. Cu toate acestea, modelul decapotabil Cayenne nu este un autovehicul functional.
Modelul
Pentru realizarea prototipului, designerii mărcii au îndepărtat acoperișul, renunțând totodată (și) la măsurile de rigidizare a caroseriei unei decapotabile. Un test-drive nu a fost niciodată planificat, deoarece vehiculul a fost construit doar pentru evaluarea anumitor criterii de performanță. Un exemplu este oferit de scaunele confortabile, mai ales că plafonul vehiculului s-a îngustat într-un mod asemănător unui coupé.
Cât de practic este un Cayenne cu două uși mai lungi cu 20 centimetri? Și cum ar fi trebuit să fie proiectat în parte din spate acest vehicul? În momentul construcției au existat numeroase dezacorduri asupra liniei mașinii. S-au creat două secțiuni spate distincte, detaliile acestei alegeri fiind vizibile în zona stopurilor. Semnalizarea din stânga este vizibil mai jos, în timp ce în partea dreaptă este reglată mai sus.
Detalii
Dacă mașina ar fi ajuns în producție, un singur design ar fi fost ales pentru spate, problemele tehnice fiind rezolvate. Pentru capacul portbagajului, a fost luat în calcul un model similar cu Porsche 911 Targa (mecanism prezent la generația 991). Mecanismul nu a trecut de simularea computerizată și nu a fost construit niciodată. Cu o profitabilitate deloc promițătoare, SUV-ul decapotabil Cayenne nu a fost construit niciodată.
Detalii marcă – CAYENNE