BMW M: PASIUNE, EMOȚIE ȘI FASCINAȚIE!
De cincizeci de ani, numele BMW M şi BMW Motorsport generează pasiune, fascinaţie, emoţie şi milioane de fani. O carte dedicată istoriei de jumătate de secol este disponibilă la nivel global şi poate fi comandată în România.
Denumită “BMW M – 50 Years of the Ultimate Driving Machines”, cartea urmăreşte influenţele motorsportului asupra primului model M. Este despre dezvoltarea filozofiei BMW M – modelului BMW M1 – și, ulterior, acoperă evoluția mărcii în fiecare deceniu. Jochen Neerpasch – cel care a creat BMW Motorsport (1972) – este responsabil pentru câteva proiecte definitorii, el semnând și prefața.
Lucrarea
Cartea este tipărită la calitate excelentă și oferă un conținut bogat de informații, precum și selecție largă de fotografii. Sunt imagini care acoperă istoria de cincizeci de ani a mărcii BMW M. Publicată la editura Motorbooks (UK), cartea poate fi comandată pe Amazon și livrată inclusiv în România. Încă de la lansare, cartea se bucură de succes, pe site-ul Amazon fiind deja pe primul loc în categoria motorsport.
Din paginile cărții nu putea lipsi și proiectul de artă semnat de Adrian Mitu și dedicat lui Jochen Neerpasch. Denumit “Blue Hero”, proiectul de artă se menține ca o prezență locală unică într-o carte definitorie pentru universul M. De menționat este și autorul – Tony Levin – comentator și analist al industriei auto, cu o lungă activitate în domeniu. O mare parte a carierei a testat mașini, raportându-le evoluția.
Compania
BMW Group este una dintre marile companii constructoare de mașini, mărcile reprezentate de MINI, Rolls-Royce, BMW și BMW Motorrad. Constructorul oferă servicii financiare și de mobilitate premium, fiind în acest moment unul dintre liderii dezvoltării sustenabile. Succesul BMW Group s-a bazat pe gândirea pe termen lung, gestiunea resurselor fiind o piesă centrală a direcției sale strategice.
Abonează-te la newsletter-ul The Gentleman’s Journal AICI