MICHELIN LANSEAZĂ CROSSCLIMATE 2!
Anvelopa Michelin All-Season de nouă generație oferă performanțe ridicate de la primul până la ultimul kilometru. Datorită tehnologiilor inovatoare, CrossClimate2 este anvelopa care poate fi utilizată în majoritatea condițiilor meteorologice întâlnite de șoferi, indiferent de perioada anului.
Începând cu 1 septembrie, Michelin a pus în vânzare CrossClimate2. Lansată simultan în toată Europa, anvelopa Michelin All-Season de nouă generație oferă beneficiile unei anvelope de vară în ceea ce privește performanța la frânarea pe carosabil uscat și umed, precum și eficiența energetică și durată de viaţă. De asemenea, oferă punctele forte ale unei anvelope de iarnă privind tracțiunea și frânarea pe zăpadă și la temperaturi scăzute.
Anvelopa
CrossClimate2 oferă o combinație inovatoare de tehnologii avansate aplicate tuturor componentelor sale, dar mai ales compușilor și benzii de rulare. Caracteristicile fără precedent au fost dezvoltate pentru a obține cel mai eficient echilibru posibil între materialele folosite pentru banda de rulare și modelul benzii de rulare în sine. Este semnalată apariția unei noi generații de anvelope All-Season, cu performanțe ridicate.
Michelin CrossClimate2 se remarcă prin kilometrajul excelent – datorită compușilor și tehnologiei LEV LAMELLA – care reduce rezistența la rulare și prelungeşte durata de viață a anvelopelor. O caracteristică imporantă o reprezintă faptul că, noile anvelope pot fi schimbate mai rar și doar când ating limita legală de uzură. Un avantaj major am putea spune, dacă luăm în calcul părțile implicate și beneficiile rezultate pe întreaga durată de viață.
Gama
Michelin CrossClimate2 este disponibilă într-o gamă de 105 dimensiuni de la 15 la 20 inch, ceea ce a reprezentat o provocare în termeni de producție. Lista include 65 de dimensiuni noi, o creștere cu 40% față de catalogul predecesorului său – CrossClimate+. ”Încă de la lansare, primul model Michelin CrossClimate a avut un efect radical pe piața europeană a anvelopelor all-season. Este singurul segment care creascut în timpul pandemiei”, menționează Scott Clark (Membru al Comitetului executiv al grupului Michelin).
Ți-a plăcut acest articol? Abonează-te la newsletter-ul The Gentleman’s Journal AICI