The Gentleman Driver

Top Menu

  • Home
  • Contact
  • The Gentleman’s Journal
  • Premium Bulletin

Main Menu

  • REPORT
  • GREEN
  • LEADERS
  • STORIES
  • LIVING
  • STUDIO
  • Home
  • Contact
  • The Gentleman’s Journal
  • Premium Bulletin

logo

  • REPORT
  • GREEN
  • LEADERS
  • STORIES
  • LIVING
  • STUDIO
  • “ON THE MOVE”: DESPRE VIITORUL MOBILITĂȚII

  • BMW A PREZENTAT NOUL iX1 eDrive20

  • ROGER DUBUIS: EXCALIBUR SPIDER REVUELTO

  • ASTON MARTIN A ANIVERSAT MODELUL DB5

  • BOLLINGER PN AYC18: BOGATĂ ȘI EXPANSIVĂ

  • BMW A PREZENTAT VISION NEUE KLASSE

STORIES
Home›STORIES›MERCEDES-BENZ: GENEZA SPRINTER & CO!

MERCEDES-BENZ: GENEZA SPRINTER & CO!

By The Gentleman Driver
December 18, 2022
628
0
Share:

“Close-up” este numele seriei de expoziții – desfășurate la Muzeul Mercedes-Benz – care spune totul despre evoluția modelelor din gama Sprinter. Fiecare modul spune povestea surprinzătoare a mărcii, concentrându-se pe detaliile unui vehicul sau unui element de arhitectură și design!

Model vehicul transport Daimler (sursă Mercedes-Benz)

De data aceasta, în centrul atenției se află un vehicul destinat transportului de mărfuri. Un detaliu interesant se observă la modelul ales pentru articol: placa cu multe găuri din partea frontală a mșainii. Probabil vă întrebați ce este cu el, chiar dacă ne referim la un vehicul construit în anul 1899. Ei bine, sunt prizele din spatele plăcii perforate care unesc conductele de aer necesare radiatorului tubular inventat de Wilhelm Maybach.

Trecutul

Odată cu instalarea acestui sistem, Maybach a îmbunătățit semnificativ răcirea motorului și, prin urmare, performanțele vehiculelor Daimler. Radiatorul tubular a fost utilizat prima dată acum 125 ani – pe modelul Phoenix – patentul fiind obținut în decembrie 1897. În aceeași lună/an, Daimler Motoren Gesellschaft (DMG) lansa pe piață primele sale vehicule comerciale. După doi ani, marca lansa și primul său vehicul pentru transport.

Evoluție vehicul transport ușor (sursă Mercedes-Benz)

Proiectat pentru o sarcină utilă de 500 kilograme, vehiculul era propulsat de un motor cu doi cilinri (5,6 CP). Viteza maximă era de circa 16 km/oră, una destul de bună dacă ținem cont de epoca lansării pe piață. Prin comparație, anul 1900 aducea pe lista de vânzări vehicule cu sarcini utile situate între 800 și 3200 kilograme. Puterea vehiculelor era cuprinsă între 4/8 CP (motor cu doi cilindri) și 6/12 CP pentru motorizări cu patru cilindri.

Prezentul

Povestea vehiculelor comerciale ușoare a mărcii Merecdes-Benz se întinde din anul 1897, până la modelele Sprinter, Vito sau Citan. Sunt modele care au revoluționat logistica rapidă, bazate pe motorul cu ardere proiectat la finalul secolului al XIX-lea. Astăzi, van-urile mărcii reprezintă o nouă eră în mobilitateceda durabilă și fără emisii în cadrul transportului de mărfuri. Muzeul Mercedes-Benz onorează această moștenire a industriei auto.

MUSEO (mercedes-benz.ro)

TagsbenzCitanDaimlerhistorymercedespremiumSprinterTransportVan
Previous Article

MERCEDES-MAYBACH HAUTE VOITURE!

Next Article

DONKERVOORT ȘI VIITORUL AUTOMOBILULUI!

0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

Related articles More from author

  • LIVING

    TAG HEUER ONOREAZĂ 911 CARRERA RS 2.7!

    October 7, 2022
    By The Gentleman Driver
  • REPORT

    BMW X7, SPAȚIU LUXURIANT ȘI VERSATIL!

    April 13, 2022
    By The Gentleman Driver
  • REPORT

    DAVID BROWN, EDIȚIE MINI REMASTERED!

    April 17, 2022
    By The Gentleman Driver
  • GREEN

    MERCEDES-BENZ EQC, GATA DE DRUM

    August 28, 2019
    By The Gentleman Driver
  • GREEN

    AUDI URBANSPHERE, MOBILITATE URBANĂ!

    April 21, 2022
    By The Gentleman Driver
  • REPORT

    BMW: PREMIERE LA AMELIA ISLAND!

    March 8, 2023
    By The Gentleman Driver

Leave a reply Cancel reply

  • STORIES

    ROLLS-ROYCE: SCURTĂ ISTORIE A NUMELOR!

  • REPORT

    BENTLEY, EDIȚIE CONTINENTAL GT

  • GREEN

    MG MAZE, VIITORUL MOBILITĂȚII URBANE!

Ads

Descarca revista

Timeline

  • September 18, 2023

    “ON THE MOVE”: DESPRE VIITORUL MOBILITĂȚII

  • September 16, 2023

    BMW A PREZENTAT NOUL iX1 eDrive20

  • September 16, 2023

    ROGER DUBUIS: EXCALIBUR SPIDER REVUELTO

  • September 16, 2023

    ASTON MARTIN A ANIVERSAT MODELUL DB5

  • September 7, 2023

    BOLLINGER PN AYC18: BOGATĂ ȘI EXPANSIVĂ

  • Termeni şi condiţii
  • Politica cookies
  • Home
  • Contact
  • The Gentleman’s Journal
  • Premium Bulletin
Copyright © Victor Media Press SRL 2021 All Rights Reserved
Folosim cookie-uri pentru a analiza traficul și audiența website-ului nostru. Înainte de a continua navigarea pe www.thegentlemansjournal.ro, exprima-ti acceptul prin apasarea butonului "Accept". Subliniem faptul ca prin continuarea navigării pe website-ul nostru fara acceptare, confirmi utilizarea fișierelor de tip cookie. www.thegentlemansjournal.ro utilizeaza cookie-uri si colecteaza informatii din browser-ul tau pentru a-ti putea afisa continutul site-ului, pentru a putea livra continut relevant si pentru a intelege audienta online. ACCEPTRead More
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT