ROLLS-ROYCE, EDIȚIE BLACK BADGE GHOST!
Rolls-Royce are o relație strânsă cu clienții săi, ceea ce conferă companiei o înțelegere a nevoilor acestora. Este vorba de preferințele lor estetice, cerințele fără compromis a unui stil de viață și gusturiler aflate în schimbare.
Numai cu această înțelegere și brief-urile furnizate de departamentul Luxury Intelligence Unit, marca poate oferi un răspuns precis. Iar Black Badge este un exemplu viu în această direcție. Constructorul britanic a atras întotdeauna clienți subversive, asumându-și riscuri și provocând convențiile. În 2020 a fost observată tendința de renunțare la costume clasice, majoritatea clienților optând pentru ținute de tip streetwear.
Schimbarea
Este o epocă a schimbării, clienții folosind acum blockchain și nu băncile, influențând lumea analogică cu sistemele digitale. Procedând astfel, ei au create coduri noi în segmentul de lux, produse și servicii care rezonează cu nevoile lor. Cu estetică închisă, asertive în tipologie și îndrăznețe în linia de design. O abordare care nu este străină unei mărci precum Rolls-Royce. Marca a răspuns în consecință, dezvoltând palete noi de culori.
De asemenea, la dispoziția clienților se regăsesc noi tratamente tehnice ale suprafețelor și experiențe de condus mult mai puternice. Servicii care sunt regăsite în edițiile Black Badge, alter ego-ul mărcii, acestea reprezentând circa 27% din comenzile solicitate. Ediția a debutat cu modele Wraith și Ghost (2016), Dawn (2017) și Cullinan (2019). Astăzi, o nouă expresie Post Opulent se alătură familiei, este vorba de noul autovehicul Black Badge Ghost.
Detalii
În portofoliul mărcii există mii de nuanțe de culoare, chiar și posibilitatea de a personaliza mașina cu propria tonalitate. Cu toate astea, majoritatea clienților au solicitat tonalitatea Black Badge pentru noul Ghost. Tononalitate care este obținută din vopsea atomizată și încărcată electrostatic, înainte de a fi introdusă în cuptor. Ulterior, mașina primește două straturi transparente, înainte de a fi polișată manual de patru artizani.
Interiorul este dominat de materiale avansate de lux – realizate cu meticulozitate – oferind pasagerilor o ambianță unică. Sunt materiale fidele filozofiei Post Opulence, una definită de autenticitate și substanță materială. Elemente din carbon sunt acoperită cu rășină și metal, aplicate manual, oferind un model de tip diamant. Cabina Rolls-Royce este dominată de motivul Lumniscate, iluminat prin intermediul a peste 150 de LED-uri .
Ți-a plăcut acest articol? Abonează-te la newsletter-ul The Gentleman’s Journal AICI