Aston Martin a debutat în cinemtaografie, primul SUV al mărcii – DBX – făcându-și apariția în scurtmetrajul realziat de Luca Guadagnino. Rolul principal îl deține actorul britanic Josh O’Connor, câștigător al Globului de Aur și nominalizat la premiile Emmy.
Realizat în Sicilia, filmul îl prezintă pe O’Connor în timpul unei excursii de vis la volanul unui model DBX. De altfel, constructorul britanic îi oferă acestui SUV un rol important în rândul modelelor sale. Proiectat de studioul din Gaydon și construit în facilitatea din St. Athan, DBX împărtășește AND-ul sportiv al mărcii. O combinație între performanță, dinamică și interioare ultra-luxoase, vehiculul constituind o experiență personalizată pentru clienți.
Obiect sculptural
”Am creat un film în care ne concentrăm asupra unui om și modului cum reușește să stăpânească un vehicul. Totul pe fundalul unui peisaj extraordinar. A fost extraordinar cum a reușit Josh să facă acest lucru. Mașina a devenit un obiect sculptural unic și frumos”, spune Luca Guadagnino. “Aspectul cel mai important a fost pentru mine valoarea britanică a mărcii Aston Martin. O companie prezentă de-a lungule ducației mele”, spune O’Connor.
“Combinația dintre luxul marcii și luxul viziunii lui Luca Guadagnino este perfectă și surprinsă în acest film special. Există un adevărat sentiment al vitezei, în special când vă aflați la volanul unui DBX. Este ca și cum te-ai afla într-o mașină sport”, completează Josh O’Connor. Filmarea scurtmetrajului a avut loc la bordul unui model Minotaur Green cu interior de culoare fildeș-deschis. O actualizare contemporană a unei combinații clasice de culori.
Peisaje pitorești
Camera urmărește călătoria întreprinsă prin podgorii și drumurile de pământ ale insulei. Totul culminând cu o vilă misterioasă, dar elegantă. Echipa de producție a fost însoâită de reprezentanții mărcii, ajutând subtil la realizarea acestui film. “Josh este un actor exceptional, în timp ce Peter Saville este un adevărat creator de mărci. El își poate ajuta la crearea unui logotip sau a deveni un ambasador de marcă”, spune Marek Reichman (Director Creativ).
Ți-a plăcut acest articol? Abonează-te la newsletter-ul The Gentleman’s Journal AICI