Porsche a prezentat noul Macan, autovehiculul beneficiind de un design mai clar și un concept nou de operare. Toate cele trei versiuni dispun de o putere mult mai mare decât predecesoarele lor, vârful sportive fiind Macan GTS.
Mașina dispune de un propulsor V6 biturbo care oferă 440 CP, o creștere de 60 CP față de modelul anterior. Tipic modelelor Porsche GTS, mașina oferă un sprint între 0-100 km/oră în 4,3 secunde (cu pachetul Sport Chrono). Echipat cu un motor V6 biturbo de 2,9 litri, Macan S oferă acum posesorului 380 CP. Astfel, vehiculul este propulsat între 0-100 km/oră în 4,6 secunde, permițând o viteză maximă de 259 km/oră.
Dotări de excepție
Macan oferă acum o variabilitate mai mare a suspensiei, asigurând un echilibru optim între confort și performanțele dinamice. Șasiul a fost optimizat: Macan răspunde mult mai rapid și direct la situația de conducere și condițiile de drum. Astfel, șoferul beneficiează de un feedback mai bun prin intermediul volanului. În acest scop, caracteristici precum Porsche Active Suspension Management (PASM) au fost adaptate special pentru acest model.
Macan GTS se diferențiează acum de celelalte derivate, suspensia pneumatică sport fiind standard și coborând caroseria cu 10 mm. Avantajele dinamice ale noului GTS se datorează faptului că suspensia este cu 10% mai rigidă pe puntea față. Totodată, puntea spate este mai fermă cu 15%, comparative cu generația anterioară. Opțional, pachetul GTS Sport mărește potențialul dinamic al mașinii, cu roți GT de 21 inch și anvelope performante.
Accent pe sportivitate
Constructorul a rafinat și mai mult imaginea SUV-ului său compact. Partea frontală a fost reproiectată, Macan devenind acum un vehicul mult mai impunător. Totodată, partea din spate este mai rotunjită spre drum de un difuzor cu design tehnic special. Interiorul este dominat de consola central tactilă, oferind cabinei o structură mult mai clară. În fine, Porsche Macan include tapițerie Race-Tex cu elemente din piele și cusături de contrast.
Ți-a plăcut acest articol? Abonează-te la newsletter-ul The Gentleman’s Journal AICI