Ferrari face o primă încercare de a atrage publicul tânăr cu o linie de îmbrăcăminte Ready To Wear. Gama de ținute face parte dintr-un plan de extindere a stilului de viață luxos al constructorului italian. Debutul colecției a avut loc weekend-ul trecut și a fost organizat la Maranello, în nordul Italiei.
Pentru această colecție, compania a apelat la o echipă bine cotată: Bureau Betak, Vogue Italia, Tom Pecheaux și Paul Hanlon. Evenimentul va coincide cu “Ferrari Experience”, care va invita clienții în magazinul dedicat modei. Totodată, oaspeții sunt invitați – din 15 iunie – în noul restaurant Cavallino, condus de cunoscutul bucătar Massimo Bottura. Mișcări care fac parte din planul lui Nicola Boari “de a ajunge la un public mult mai larg”.
Colecție cu estetică futuristă
Adresată unui public tânăr, colecția Ferrari constă în ținute pentru bărbați, femei, copii, precum și în diferite accesorii. La fel ca divizia de automobile, Ferrari premiează “performanța și inovația”, spune Rocco Iannone (Creative Director al mărcii). Această abordare a dus la o estetică futuristă, observată în hanoracele cu glugă, trench-uri și jeansi cu genunchiere. Piesele sunt produse din materiale obținute parțial din plastic și sunt juxtapuse cu pielea vopsită vegetal.
“Sunt țesături tehnice, dar cu tușe și senzații sofisticate, asemănătoare cu stilul Haute Couture”, spune R. Iannone. De asemenea, colecția este însoțită de numeroase elemente iconice ale constructorului de automobile Ferrari. Emblema căluțului cabrat apare pe diferite tricotaje sau cămăși, precum și pe century, fuste sau eșarfe. Totuși, colecția nu este una foarte ieftină, ținând cont de prețurile sunt situate între 120 și 3000 euro.
Campanie de promovare
Campania de promovare îi are în prim-plan pe cei doi tineri piloți ai mărcii: Charles Leclerc și Carlos Sainz. Totodată, constructorul a optat pentru colaborarea cu Highsnobiety, o companie care se adresează în special publicului tânăr. În același timp, marca încearcă să evite formatul traditional al colecțiilor bi-anuale. Prima colecție urmează să fie prezentată în cursul acestei luni, aceasta fiind urmată de colecții capsulă.
Printre numele alese, se numără eticheta Supreme sau colaborări cu artistul Kanye West. Ținutele urmează să fie comercializate în boutique-uri dedicate din Maranello, Roma, Milano, Los Angeles sau Miami. Incursiunea mărcii în lumea modei este una din care se speră că “vac rea legături puternice cu generația tânără”. “Totodată, credem că este o direcție strategică din punct de vedere al business-ului și valorii mărcii”, spune Nicola Boari. (foto: Ferrari)
Ți-a plăcut acest articol? Abonează-te la newsletter-ul The Gentleman’s Journal pentru mai multe informații AICI