Ferrari, legendara echipă de Formula 1, a stabilit un partenriat cu două dintre cele mai prestigioase mărci din lume: eticheta de modă Giorgio Armani și ceasornicarul elvețian Richard Mille. Conform unui anunț publicat de Girogio Armani, eticheta de modă a semnat un acord pe mai mulți ani cu Scuderia Ferrari, “pentru a furniza ținutele oficiale și de călătorie către conducerea echipei, precum și pentru piloți și echipa tehnică”.
“Piesele vestimentare sunt concepute pentru a fi purtate la evenimentele oficiale și la călătoriile între diferetele etape ale Marelui Premiu de Formula 1. Acum, mai mult ca oricând, trebuie să ne unim pentru a promova excelența italiană – prin crearea unui dialog sinergetic între discipline diferite”, a menționat într-o declarație designer-ul și antreprenorul de modă Giorgio Armani. “Ferrari este un simbol al Italiei la nivel internațional și sunt mândru de această colaborare”, completează G. Armani. “Am creat o colecție de îmbrăcăminte elegantă pe care piloții să o poată purta de-a lungul sezonului de Formula 1, cu speranța că vom reuși împreună să repornim împreună Italia”.
Mai multe știri lifestyle AICI
De asemenea, cel de-al doilea sponsor a devenit marca elvețiană de ceasuri omonimă – fondată în 2001 de antreprenorul Richard Mille – aceasta semnând un parteneriat pe mai mulți ani cu Scuderia Ferrari. Astfel, marca preia ștafeta de la precedentul sponsor – Hublot – o companie din grupul delux LVMH. Încadrul partenriatului, Richard Mille va deveni sponsor al echipei F1 Team, precum și în campionatele WEC, competițiile GT sau Ferrari Challenge, alături de cele din Ferrari Driver Academy – cea care încorporează categoria Esport. În plus, designerii Richard Mille vor colabora cu Scuderia F1 Team pentru a dezvolta o colecție de ceasuri în ediție limitată. Detalii Ferrari AICI.
Ți-a plăcut acest articol? Abonează-te la newsletter-ul The Gentleman’s Journal pentru mai multe informații AICI