SHELBY GT500 1967 A FOST REIMAGINAT LA PERFECȚIUNE
Un Shelby Mustang GT500 din 1967 reimaginat, de la Classic Recreations din Texas , este garantat că va face să bată inima oricărui șofer .Acest muscle car va ajuta și la menținerea inimii celorlalți să funcționeze.
Modelul urmează să fie produs într-o ediție limitată care va cuprinde doar 10 exemple, fiecare cu un preț de 625.000 USD. Din această sumă, câte 100.000 USD vor merge către Asociația Americană a Inimii și cea mai recentă campanie „Life is Why”. Adică 1 milion de dolari în total.
Shelby GT 500, inclus într-o acțiune caritabilă
Motivul din spatele acestei acțiuni caritabile este simplu, conform lui Jeff Stone (CEO Classic Recreations). „O afecțiune la inimă a fost cea care a cauzat în cele din urmă retragerea anticipată a lui Carroll Shelby din curse”, spune Stone. „Dacă ar fi fost încă cu noi, știm că ar fi fost total în spatele eforturilor noastre de a strânge bani pentru Asociația Americană a Inimii în anul centenarului”.
Mustang-ul în ediție limitată, inspirat de clasicul Shelby GT500 fastback din 1967, este construit de la zero. Dispune de o caroserie ușoară, din fibră de carbon. Care a fost montată pe un șasiu din oțel rigid. Odată finalizat, corpul trece printr-un proces minuțios de opt săptămâni. Perioadă în care este vopsit. Pentru a adăuga manual, din față în spate, linia centrală vișinie, flancată de dungi albe subțiri. La care li se alătură cele în roșu aprins, marca comercială a Asociației Americane a Inimii.
Interior cu personalitate
În interior, cabina include scaune din piele cu spătar înalt Carroll Shelby Scat Rally Series. Acestea sunt decorate cu cusături roșii și tetiere imprimate cu logo-ul „Life is Why” al Asociației Americane a Inimii. Panoul de bord din aluminiu găzduiește ceasurile Shelby cu afișaj în alb cu roșu. Semnătura emblematică a mărcii este afișată deasupra torpedoului și cusută pe covorașe. Nu lipsește nici o placă comemorativă care identifică mașina ca fiind una dintre cele 10. Întregul proces de construcție durează peste 2.500 de ore pentru fiecare exemplar.
Classic Recreations Shelby GT500CR are sub capotă un V-8 de 5,0 litri Gen 3 Coyote. Un propulsor special reglat de Ford Performance, care beneficiază de un compresor Magnuson VMP. O transmisie manuală Tremec T56 Magnum cu șase trepte este standard, dar este disponibilă și o opțiune automată. Cu o putere de 800 CP, bolidul ajunge de la 0 la 100 km/h în 3,2 secunde și are o viteză maximă cu puțin peste 305 km/h.