Constructorul Rolls-Royce a atins în 2022 cele mai mari vânzări din istoria de aproape 120 de ani a mărcii. Peste 6.000 de automobile au fost livrate clienților din 50 de țări, în creștere cu 8% față de anul 2021!
Este pentru prima dată în istoria companiei când vânzările depășesc 6.000 de autovehicule într-o perioadă de 12 luni. Totodată, valoarea mașinilor la comandă a atins un nivel record, cererea de modele Rolls-Royce menținându-se la un nivel ridicat. O altă componentă importantă o reprezintă comenzile în avans pentru anul 2023. De asemenea, în cursul anului 2022 marca a înregistrat creșteri puternice în aproape toate regiunile.
Creșteri puternice
Per total, creșteri puternice s-au înregistrat de la an la an în Orientul Mijlociu, Asia-Pacific, Statele Unite și Europa. Mai important decât volumul, valoarea mașinilor personalizate a fost mai mare ca oricând. Posibilitățile nelimitate de personalizare au condus la o creștere a solicitărilor din partea a numeroși clienți. Aceștia au fost dispuși să plătească sume de peste 500.000 euro pentru a-și personaliza modelul Rolls-Royce achiziționat.
Datorită acestei oferte unice și a concentrării companiei asupra profitabilității, marca a adus acționariatului său principal o contribuție semnificativă. “Desigur, acest succes nu a fost obținut peste noapte. Am reușit să evoluăm constant produsele noastre, ținând cont de gusturile și cerințele clienților. Am întinerit brand-ul, păstrând în același timp exclusivitatea”, menționează Torsten Müller-Ötvös, (CEO-ul mărcii britanice).
Viitorul mărcii
În cursul anului 2022, marca a prezentat clienților săi și primul vehicul 100% electric. Pe lângă trecerea la mobilitatea fără emisii, Rolls-Royce a prezentat și următorul capitol Boat Tail. Cel de-al doilea vehicul Boat Tail a fost dezvăluit în cursul verii la ediția Concorso d’Eleganza Villa d’Este 2022. Coachbuild reprezintă vârful artizanatului mărcii, fiind un element cheie în strategia de dezvoltarea pe termen lung al companiei.
COACHBUILD (rolls-roycemotorcars.com)