Rolls-Royce este una dintre cele mai dorite automobile, un reper al statutului și reușitei în viață. Un reper când vine vorba despre dorința de exprimare, fundamentală pentru condiția umană. Un motiv principal pentru clienții mărcii britanice, constructorul oferind oportunități inegalabile de depășire a limitele și provoca convențiile.
Seria de autoturisme Black Badge surprinde acest spirit in extremis. Astăzi, avem ocazia să admirăm modul în care individualismul, iconoclasmul și chiar rebeliunea au pătruns în istoria mărcii. Sunt pași care continuă să completeze oferta unică a mărcii și de a o extinde clienților contemporani. Deși mediile lor au fost diferite, fondatorii companiei au contestat cu succes convențiile – care le-ar fi putut aduce mediocritate.
Începuturile
Henry Royce s-a născut într-un mediu sărac, reușind să depășească lipsurile educației pentru a deveni inginer de talie mondială. Este cel care a pus bazele conceptului “cele mai bune mașini din lume”, fiind în cele din urmă înnobilat. Educat la Cambridge, Charles Stewart Rolls s-a născut aristocrat. Ar fi putut alege o viață privilegiată, dar a optat pentru pericolul oferit de cursele cu motor. Un pionier al epocii.
Astăzi, fondatorii ar putea fi numiți “vizionari”, personalități care modelează lumea într-un mod la care alții doar visează. Nu este de mirare că marca britanică s-a dovedit a fi atrăgătoare pentru cei care împărtășesc natura lor rebelă. Familia Black Badge a fost lansată în 2016, o expresie supremă a spiritului de auto-exprimare, iconoclasm și creativitate. O linie în care clienții au la dispoziție opțiuni nelimitate de finisare.
Opțiunile
În timp ce clienții pot opta pentru diferite finisaje, un singur element nu se modifică: cluoarea neagră exterioară. Este tonul de culoare asociat deseori cu puterea și autoritatea, intens și substanțial. Negrul vorbește despre eleganță și încredere. O culoare regăsită de-a lungul anilor la numeroase modele Rolls-Royce. Personalizate de proprietarii lor, aceste modele au istorie care se întinde pe mai mult de treizeci de ani.
O scurtă prezentare ar fi binevenită, primul vehicul fiind un Phantom II Continental (1933). Conceput la cererea lui Henry Royce, designer-ul Ivan Evernden a realizat o mașină experimentală, proiectată pentru distanțe lungi. Al doilea vehicul este un Phantom V (1960) și a fost mașină care necesita șofer. În fine, cel de-al treilea vehicul este un Phantom V (1965), John Lennon fiind unul din primii proprietari ai mașinii.
Ți-a plăcut acest articol? Abonează-te la newsletter-ul The Gentleman’s Journal AICI