PORSCHE 930, RESTURARE ELECTRICĂ!

Porsche este cunoscut pentru modelele sale iconice, mașini care au trecut testul timpului și pasiunii colecționarilor. Ideea restaurării unui vehicul clasic este foarte interesantă, mai ales că ai posibilitatea de a-l personaliza după propriile preferințe.

Detaliu Porsche 930 RestoModo (sursă: Yanko Design)
În esență, la bază aveți o mașină clasică bine proiectată și care poate fi modificată în funcție de preferințe. Este exact ce a făcut designer-ul Matteo Gentile cu un model Porsche 930 din anul 1975. În anul 1975, constructorul german dezvăluia modelul de top 930, un autovehicul produs până în anul 1989. A fost o perioadă când acest model era considerat cel mai rapid autovehicul de producție disponibil pe piața din Germania.
Design clasic
Cu design-ul său clasic de roadster, modelul 930 a fost mai degrabă o mașină de curse adaptată condițiilor din oraș. Iar cu acest 930 RestoModo, Matteo Gentile păstrează linia principală de design, adăugând câteva tușe personale. Încă de la început o să observați farurile cu benzi LED așezate orizontal în interiorul formei rotunde clasice. Eforturile depuse în reproiectarea mașinii sunt vizibile în jurul barei de protecție față/spate.

Detaliu spate Porsche 930 RestoModo (sursă: Yanko Design)
Bara de protecție reproiectată se combină excelent cu forma originală de pe un model 930, banda neagră fiind eliminată. Astfel, bara se încadrează perfect în design-ul noii mașini. Totodată, stopurile au fost și ele reproiectate, acum beneficiind de o bandă roșie pe toată suprafața din spate. În spate, spoiler-ul original a fost înlocuit de un design plat, marcat de o grilă și lumini de fundal. Acestea din urmă fiind încorporate în benzile grilei.
Vehicul de viitor
Fiindcă ne aflăm într-o perioadă marcată de schimbări, Matteo Gentile a dotat modelul cu un system de propulsie electric. Cu toate acestea, nu există o indicație clară asupra locului unde este montat acest system (față/spate sau podea). Un alt detaliu interesant îl reprezintă vopseaua exterioară, tonul galben oferind mașinii restaurate un design atrăgător. Totodată, remarcăm și lipsa oglinzilor, Matteo Gentile înlocuindu-le cu camera digitale.
Ți-a plăcut acest articol? Abonează-te la newsletter-ul The Gentleman’s Journal AICI