Mercedes-Benz transformă Odeonsplatz într-un loc marcat de vitalitatea artei cu ajutorul unei sculpturi plutitoare. Monumentala lucrare, realizată din fibre reciclate, aparține artistului Janet Echelman și este creeată pentru ediția IAA Mobility 2021!
Denumită “Earthtime 1.26 Munich”, lucrarea se schimbă constant din cauza forțelor naturale și simbolizează dinamica eco-sistemului nostru. Acest mesaj durabil corespunde ideii de bază a noului concept IAA Mobility și cu atitudinea antreprenorială a constructorului german. Sculptura multicoloră dă startul apariției constructorului la IAA Mobility, eveniment care se desfășoară la München pentru prima dată.
Soluții durabile
Pe durata evenimentului (7/12 septembrie), acesta va pluti deasupra zonei de expoziție. Experiența va fi dedicată în întregime soluțiilor durabile pentru viitorul mobilității. Inaugurată în prezența artistului și a reprezentanților mărcii, instalația va putea fi admirată până la începutul lunii octombrie. “Dorim ca participarea noastră la IAA să aducă o contribuție culturală semnificativă și durabilă pentru orașul München”.
“Instalația va putea fia dmirată de rezinții orașului și vizitatorii care participă la IAA Mobility. În același timp, ea creează o imagine puternică a mărcii noastre”, spune Katrin Adt (Vicepreședinte Mercedes-Benz Cars & Vans). “Lucrarea întruchipează actualul zeitgeist și oferă un spațiu pentru întâlnire și interacțiune. Simbolizează schimbarea interacțiunii cu natura și procesul de transformare a industriei auto”.
Earthtime 1.26 Munich
Sculptura monumentală explorează rețelele interconectate ale lumilor noastre culturale și fizice. Țesută ca o plasă de pescuit, lucrarea este produsă din fibre reciclate extrem de puternice. Vântul, ploaia sau lumina vor transforma continuu rețeaua, aflată într-o mișcare perpetuă, schimbându-și mereu forma și culoarea. Mișcarea îi permite să se împletească în spațiul urban și să “respire”. O formă care aduce aminte de mișcarea oceanului.
Lucrearea face parte din angajamentul cultural amplu al Daimler AG, implicit al Mercedes-Benz. Este o expresie a imaginii corporative și responsabilității la problemele și evoluțiile sociale. Prin angajamentul său față de artă, Mercedes-Benz dorește să ofere cunoștiințe despre artă locuitorilor și vizitatorilor orașului München. În acest spirit, opera de artă “Earthtime 1.26 Munich” va fi parte integrantă a prezenței mărcii la IAA Mobility.
Ți-a plăcut acest articol? Abonează-te la newsletter-ul The Gentleman’s Journal AICI