MERCEDES-BENZ & PROENZA SCHOULER!

Mercedes-Benz și eticheta de modă Proeznza Schouler au oferit o nouă experiență în moda de lux și design-ul responsabil. Având ca sursă de inspirație călătoriile, această colecție-capsulă include șapte stiluri neutre de gen pentru turistul de lux contemporan.

Piesă colecție-capsulă (foto Mercedes-Benz)
Lansată pe 9 noiembrie, colecția este disponibilă – la nivel global – pe platforma de comerț electronic a mărcii Proenza Schouler. De asemenea, pentru cei care călătoresc în perioada următoare în Marea Britanie, piesele vestimentare pot fi achiziționate la Selfridges. În Studio Odeonsplatz – spațiul mărcii Mercedes-Benz/ München – colecția va fi prezentă sub forma unei expoziții, piesle putând fi achiziționate.
Colecția
Fiecare piesă a colecției-capsulă este un studiu de culoare și artizanat care reflectă pasiunea mărcilor pentru materiale rafinate și design. Păturile din cașmir sunt o interpretare a mărcii Proenza Schouler a ceea ce înseamnă design-ul pentru constructorului german. Imprimeuri abstracte în diverse culori – ocru, galben sau albastru deschis – sunt prezente pe întreaga linie vestimentară. Se distinge trench-ul din bumbac ecologic verde-măsliniu.

Detaliu colecție-capsulă (foto Mercedes-Benz)
Puloverul tricotat este confecționat din cașmir reciclat, iar tricoul din bumbac reciclat este produs cu ajutorul vopselei ecologice. Accesoriile includ piese supra-dimensionate, realizate din lână reciclată și brelocuri din piele reciclată cu logo-ul producătorului auto premium. ”Inovațiile și design-ul modular al mărcii, precum și sustenabilitatea, sunt principii directoare în ce privește dezvoltarea noastră strategică”.
Design-ul
“Astăzi, oferim publicului o primă colecție-capsulă realizată în colaborare cu designerii Proenza Schouler – Lazaro Hernandez & Jack McCollough. Ambele mărci împărtășesc aceleași valori în ce privește design-ul și artizanatul de lux responsabil. Această colaborare își propune să conducă clienții într-o călătorie durabilă, care reflectă design-ul atemporal. Moda este un mesager al schimbării culturale”, spune Bettina Fetzer (Vicepreședinte Mercedes-Benz).
Ți-a plăcut acest articol? Abonează-te la newsletter-ul The Gentleman’s Journal AICI