MERCEDES-AMG SL: CARACTER SPORTIV!
Mercedes-AMG SL revine la rădăcini, vehiculele prezentându-se acum cu o capotă clasică și un caracter mult mai sportiv. În același timp, roadster-ul luxos este potrivit pentru utilizarea zilnică, fiind dotat în premieră cu tracțiune integrală.
Un vehicul foarte tehnologizat, dacă ar fi să ne luăm după specificațiile prezentate de constructor. Amintim aici de componente de înaltă tehnologie, precum suspensia AMG Acrive Ride Control cu stabilizare active anti-ruliu. Totodată, mașina oferă sistem de frânare AMG realizat din ceramică – disponibil optional – și Digital Light, cu funcție de proiecție. Dotările sunt combinate cu propulsorul V8 bi-turbo AMG de 4.0 litri.
Trecutul
Dotările excepționale și propulsorul AMG oferă viitorilor posesori experiențe de conducere la cel mai înalt nivel. După cum menționat și la început, cele două modele își au rădăcinile în trecutul spectaculos al mărcii. În urmă cu aproape 70 de ani, o mașină sport lansată la Stuttgart devenea aproape instantaneu o legendă. Viziunea de a extinde potențialul Mercedes-Benz prin motorsport a avut ca rezultat primul model SL.
La scurt timp după debutul din 1952, 300 SL a început să adune succese pe pistele de curse ale lumii. În primul an, modelul a obținut o victorie spectaculoasă în legenadara cursă de 24 ore de la Le Mans. De asemenea, s-a numărat printre primele locuri la Nürburgring Grand Jubilee Prize pentru mașini sport. Succese care au transformat rapid modelul SL într-o legendă. Astfel, mașina a fost urmată în 1954 de celebrul model “Gullwing”.
Prezentul
Dezvoltat timp de zeci de ani, de la mașina de curse la modelul luxos, Mercedes-AMG SL stabilește noi repere. Noile modele combină sportivitatea original SL cu luxul și excelența tehnologică care caracterizează modelele contemporane Mercedes. Design-ul este unul echilibrat, cu gene sportive. Ampatamentul lung este completat de capota alungită, habitaclul din spate, parbrizul puternic înclinat și spatele puternic.
Interiorul minimalist aduce tradiția primului 300 SL Roadster în epoca modernă, vituțile sportive fiind completate de lux. Design-ul cockpit-ului și afișajul central sunt orientate către șofer, interiorul fiind dominat de spațiu și funcționalitate. Panoul de instrumentee ste complet digital, sistemul MBUX oferind o gamă de afișaje și moduri diferite. Ergonomia scaunelor este însoțită de modelele progresive de cusătură și matlasare.
Ți-a plăcut acest articol? Abonează-te la newsletter-ul The Gentleman’s Journal AICI