LEXUS „CONDIMENTEAZĂ” NOUL LBX CU O VERSIUNE MORIZO RR
Japonezii de la Lexus au dezvăluit informațiile și fotografiile oficiale referitoare la modelul LBX Morizo RR. Vorbim despre noua versiune de performanță a celui mai mic SUV din portofoliul european.
În luna ianuarie, cu ocazia Salonului Auto de la Tokyo, Lexus a prezentat LBX Morizo RR sub formă de concept-car. Acum, după jumătate de an, niponii au transformat acel prototip într-un model de serie, care a fost botezat după numele fondatorului Gazoo Racing. Aceasta este divizia de performanță și de motorsport a grupului Toyota, care deține și marca Lexus.
Același motor ca pe GR Corolla
Crossover-ul compact de performanță este echipat cu un motor turbo G16E-GTS de 1,6 litri cu 3 cilindri. Este același motor care se regăsește și sub capota hot-hatch-ul GR Corolla. Propulsorul produce 304 CP și 400 Nm de cuplu și este cuplat în standard la o transmisie manuală cu 6 trepte. Opțional, noul LBX Morizo RR poate fi echipat cu o cutie automată cu 8 trepte.
Puterea este transmisă către toate roțile. Cu aceste specificații, noua versiune de performanță a lui LBX accelerează de la 0 la 100 km/h în 5,2 secunde. În schimb, viteza maximă nu a fost încă dezvăluită de Lexus. Din punct de vedere vizual, LBX Morizo RR a primit un pachet exterior mai agresiv față de modelul obișnuit. Acesta include elemente aerodinamice finisate în culoarea caroseriei și un set de jante de 19 inch.
LBX Morizo RR este vândut în Japonia
Ca gabarit, modelul de performanță LBX Morizo RR are o lungime de 4.190 mm și o înălțime de 1.535 mm. În ceea ce privește lățimea, aceasta măsoară 1.840 mm, fiind cu 15 mm mai mare decât modelul standard. În același timp, garda la sol este mai mică cu 10 mm, iar ampatamentul este de 2.580 mm. Interiorul dispune de scaune sport cu suport lateral îmbunătățit, pedalier sport din aluminiu, inserții Alcantara și cusături contrastante roșii, care conferă un plus de sportivitate. Modelul este comercializat pe piața din Japonia.