HONGQI VA LANSA 12 MODELE PREMIUM ÎN URMĂTORII 5 ANI
Constructorul chinez de automobile premium Hongqi a anunțat că intenționează să se extindă în Europa pe piețe precum Franța și Germania. În acest sens, brandul asiatic și-a propus să lanseze nu mai puțin de 12 modele noi în următorii 5 ani.
Producătorii de automobile din China manifestă un interes din ce în ce mai mare pentru piața europeană. Cel mai nou brand care și-a anunțat planurile de expansiune în Europa este Hongqi, o marcă premium controlată de grupul de stat FAW. Pentru mulți un nume necunoscut, Hongqi este cel mai vechi constructor auto din această țară, care a fost înființat în 1958. În prezent, Hongqi vinde SUV-ul electric E-HS9 pe anumite piețe de pe Bătrânul Continent: Norvegia, Islanda, Suedia, Danemarca, Luxemburg, Belgia și Țările de Jos.
„Electricele” EH7 și EHS7 vor sosi în Europa
Cu ocazia Festivalului Vitezei de la Goodwood din Marea Britanie, Hongqi a anunțat că intenționează să lanseze în următorii 5 ani nu mai puțin de 12 modele premium, electrice și plug-in hybrid. Strategia celor de la Hongqi vizează cele mai mari piețe europene, inclusiv Franța și Germania, principalele piețe de pe continent. Primele modele premium ale mărcii chineze își vor face debutul până la finalul acestui an. Este vorba despre sedanul electric EH7 și despre SUV-ul cu emisii zero EHS7.
Este de așteptat ca sedanul electric EH7 să debuteze în toamnă. Acesta ar urma să folosească un sistem de propulsie cu două motoare și, deci, tracțiune integrală. Puterea maximă ar trebui să fie de 620 CP, astfel că sprintul 0-100 km/h se va realiza în 3,5 secunde. Autonomia maximă ar trebui să ajungă la 700 de kilometri în regim WLTP. Modelul va fi echipat cu un sistem de încărcare rapidă de 250 kW. SUV-ul electric EHS 7 va avea versiuni cu un motor și cu două motoare. Versiunea cu tracțiune spate va primi o unitate de 345 CP, în timp ce tracțiunea integrală va adăuga un motor suplimentar de 275 CP.
Atac la mărcile germane
Aceste automobile de clasă medie se vor alătura lui E-HS9. SUV-ul cu emisii zero este deja disponibil pe unele piețe nord-europene. Scopul oficialilor mărcii este acela de a atinge vânzări anuale de 30.000-50.000 de mașini în următorii 5 ani. În acest fel, Hongqi va putea rivaliza cu mărcile germane consacrate, precum Mercedes-Benz, BMW și Audi. Pentru a atinge acest obiectiv, brandul chinezesc se concentrează pe un echilibru între preț, calitate și design, relatează Motor1.