GTO Engineering va prezenta cel de-al treilea model din seria Revival – California Spyder Revival – în cadrul Godwood Revival. Vehicul care reprezintă încarnarea unuia dintre cele mai iconice Ferrari realizate vreodată, un SWB California Spyder din anul 1960.
Vehiculul va avea debutul la Godwood Revival – în secțiunea “Over the Road” al mărcii – în perioada 17/19 septembrie 2021. Conceput inițial de Pininfarina (completat de Scaglietti), California Spyder este una dintre cele mai bune mașini produse la Maranello. Doar 106 California Spyder au fost produse de Ferrari – SWB și LWB – fiind una dintre cele mai rare mașini. Astăzi, vehiculele originale se găsesc doar în colecții specializate.
Mașină personalizată
Chiar dacă este un vehicul rar pe șoselele Europei, modelul produs de GTO Engineering poate fi personalizat la cerere. Viitorul proprietar poate opta între diferite motorizări, cutii de viteze sau opțiuni de culoare pentru interior sau exterior. Modelul California Spyder Revival va dispune de o motorizare standard de 3.0 litri, alături de 3.5 sau 4.0 litri. Propulsoare completate de o cutie manual cu patru trepte sau opțională cu cinci trepte.
Nivelul de echipare este completat de calitate și atenție la detalii, fiecare vehicul fiind realizat manual de constructor. Numeroase îmbunătățiri au fost aduse, precum rigiditatea care este mult mai mare decât în cazul mașinii originale. Cu toate acestea, fanii mărcii Ferrari vor observa că vehiculul nu oferă doar viteză, ci și glamour sau confort. Interpretarea mașinii legendare – în formatul Revival – reînvie iconica specificație SWB din 1960.
Finisaje elegante
Un element cheie al mașinii îl reprezintă caroseria din aluminiu, fabricat manual în cadrul atelierului mărcii. Interiorul dispune de finisaje din piele de calitate, volan din lemn (opțional se poate alege unul mai mic, vintage). “California Spyder este una dintre mașinile iconice produse de Ferrari în anii 1960. Ca urmare a succesului modelelor anterioare, amdecis să continuăm seria revival”, spune Mark Lyon (GTO Engineering).
Ți-a plăcut acest articol? Abonează-te la newsletter-ul The Gentleman’s Journal AICI