FERRARI, 75 DE ANI DE INOVAȚIE!
În urmă cu aproximativ 75 de ani, Enzo Ferrari lua decizia să deschidă micuța lui fabrică din Maranello. În primii ani de după război, piața autovehiculelor era pregătită să se deschidă larg către o noua clientelă.
Cu o piață de consum uriașă, Enzo decide să meargă împotriva curentului, canalizându-și experiența către mașinile de curse. Este visul lui de a construi astfel de vehicule, o poveste care se dovedește în timp a fi câștigătoare. Enzo nu a cruțat capitalul uman și financiar în dezvoltarea modelului 125 S, un vehicul devenit manifest. Un manifest despre inovații tehnologice și propriile ambiții ale lui Enzo Ferrari, transpuse într-o serie lungă de victorii.
Evoluție
În timp, jurul mărcii Ferrari s-a dezvoltat o comunitate uriașă de fani, clienți și, binențeles, angajați ai companiei auto. Toți uniți de sentimentul comun al apartenenței și pasiunii pentru marcă, care acoperă aproape toate vârstele și naționalitățile. Astăzi, în timp ce se pregătește să sărbătorească 75 ani de revoluție auto, Ferrari a prezentat logo-ul dedicat aniversării. O sărbătoare marcată de un clip în care vedetele sunt angajații constructorului.
Ei sunt oamenii care au contribuit decisiv la succesul mărcii, dezvoltând un puternic simț al conexiunii – descris în clip. “Pasiune”, “Munca în echipă”, “Mândrie” sau “Excelență”, sunt doar câteva dintre cuvintele utilizate pentru a exprima relația cu marca. Având o relație specială cu compania, angajații au fost elementul cheie în dezvăluirea logo-ului aniversar. Premieră la finalul anului 2021.
Recunoaștere
Clipul prinde viață cu ajutorul angajaților, o recunoaștere a angajamentului și hotărârii cu care au servit compania de-a lungul anilor. “Pentru acest an aniversar, am creat un logo special: o sculptură formată din mii de componente produse în fabrica noastră. Este un simbol al spiritului Ferrari care este împărtășit atât aici, la Maranello, cât și în întreaga lume. Logo-ul reflectă esența noastră, ultimii 75 de ani și viitorul nostru”, spune John Elkann.
Abonează-te la newsletter-ul The Gentleman’s Journal AICI