În universul vehiculelor clasice, începutul lunii martie a fost dedicat Coppa delle Alpi, evenimentul fiind inaugurat în orașul Brescia. Capitala faimosului Mille Miglia, orașul a aliniat la startul cursei aprximativ cinciczeci de echipaje din diferite colțuri ale lumii!
Startul oficial al cursei a fost dat la Tirano și a avut un traseu împărțit în patru etape. Concurenții au avut de parcurs 1.000 kilometri – peste granițele Italiei, Elveției, Germaniei și Austriei – cu 11 controale de timp. Cursa s-a desfășurat de-a lungul unora dintre cele mai frumoase peisaje din mijlocul continentului european. Un traseu care a inclus 7 controale de trecere, 90 controale contra-cronometru și 60 de probe surpriză.
Startul
În prima etapă, echipajele s-au confruntat cu încercări medii de-a lungul curbelor din Pasul Bernina. Traseul le-a oferit acestora posibilitatea de admirării ghețarilor Pizzo Palù, Bellavista și Bernina, fără a uita de lacul alb. Trecând prin Engandin, mașinile au ajuns în superbul oraș St. Moritz, locul desfășurării unei probe cronometrate. Această parte a traseului a inclus competiția care a decis câștigătorul trofeului “City of Saint Moritz”.
Cea de-a doua zi a început în centrul St. Moritz, traseul ocolind lacul înghețat din apropierea orașului. Competiția a fost urmată de Trofeul Vredestein, o serie cronometrată desfășurată la Cariera Montebello. După probele din Pasul Fuorn, cursa a revenit pe teritoriul italian prin Valea Vinschgau, trecând prin pitorescul orășel Glorenza. De aici, traseul a continut spre Germania, prin localitățile Garmisch-Partenkirchen și Mittenwald.
Finalul
Trecând prin superba Vale Leutasch, Coppa delle Alpi a continuat prin Austria până la Innsbruck, capitala Tirolului de Nord. Concureții au avut de parcurs un traseu cronometrat, finalul petrecându-se în fața Palatului Imperial. O cursă încheiată într-un ton pozitiv, dacă amintim de echipajul No.48, compus din Karsten și Patrica Wohlenberg. Cei doi au hotărât ca această cursă să fie luna lor de miere, petrecută bordul unui Porsche T11 (1968).