BUGATTI DEMAREAZĂ “SUR MESURE”

La 112 ani de la nașterea Bugatti în Molsheim – Franța – trei elemente definitorii rămân esențiale pentru clienții mărcii. Moștenirea, Inovația și cel mai bun Artizanat care poate fi oferit astăzi în industria mașinilor super-sportive!

Sursă de inspirație (foto Bugatti)
Atribute completate de cel mai bun design și noi paradigme de performanță, asociate cu niveluri de personalizare nemaivăzute. Astăzi, ca răspuns la cererea în continua creștere a clienților, constructorul francez oficializează programul de personalizare “Sur Mesure”. Programul de bazează pe istoria construcției de caroserii și interioare lucrate manual. El aduce expertiza design-erilor calificați pentru a satisfice cererea clienților.
Programul
Ca parte a programului “Sur Mesure”, clienții vor fi ghidați prin extraordinara lume a personalizării Bugatti. Configurarea unui vehicul beneficiează de o paletă aproape nelimitată de culori și finisaje din piele. Pentru cei care doresc să facă un pas înainte și să-și personalizeze unicat mașina, programul poate oferi această experiență. De la conceptul de design și până la producția vehiculului, fiecare client primește întreaga experiență Molsheim.

Detaliu personalizare (foto Bugatti)
Un programat care își dezvăluie astăzi primul său proiect de client, vehiculul fiind insiprat de celebrul pilot Louis Chiron. Fanii mărcii continuă să rezoneze cu pionierii mașinilor de curse Bugatti, ei fiind admirați pentru curajul manifestat pe pistă. Astăzi, spiritul lor constituie sursa de design la vehicului unic Chiron Pur Sport. Esență extrasă din victoriile lui Louis Chiron în MArele Premiu al Franței la volanul unui model Type 51.
Numărul 32
Cum Marele Premiu al Franței a fost câștigat pe vehiculul cu numărul “32”, acesta se regăsește astăzi în design-ul mașinii. Acest număr – pictat manual – ornează portierele variantei modernă a unui Bugatti, fiind unul din numeroasele elemente personalizate ale mașinii. Numărul a fost dezvoltat special pentru acest client și este un omagiu adus legendarilor piloți din anii 1920 și 1930. De asemenea, a fost adăugat o nouă emblemă “EB”.

Detaliu spate (foto Bugatti)
Dezvoltate de echipa “Sur Mesure”, motivele “EB” și “Grand Prix” continua și în interiorul cabinei. Ele sunt prezente – printr-o încrustație specială, realizată manual – pe consola centrală din aluminiu anodizat. De asemenea, în interior se regăsește și un branding subtil care distinge raritatea unică a acestui vehicul. “Suntem încântați de această creație și intenționăm să oferim ideile și altor clienți”, spune Hendrik Malinowski (Director Bugatti).
Ți-a plăcut acest articol? Abonează-te la newsletter-ul The Gentleman’s Journal AICI