The Gentleman Driver

Top Menu

  • Home
  • Contact
  • The Gentleman’s Journal

Main Menu

  • REPORT
  • EVENTS
  • CONCOURS
  • GREEN
  • LIVING
  • PARTNERS
  • Home
  • Contact
  • The Gentleman’s Journal

logo

  • REPORT
  • EVENTS
  • CONCOURS
  • GREEN
  • LIVING
  • PARTNERS
  • BMW OFERĂ DOUĂ ESENȚE DE INSPIRAȚIE ITALIANĂ

  • CONCEPTUL “ATHLETIC ELEGANCE” ÎN VARIANTĂ GV70

  • AUTOMOBILE BAVARIA A LANSAT MARCA CORVETTE

  • ROMANIAN RETRO RACING A DEBUTAT PE ADÂNCATA

  • (R)EVOLUTION OF ART: START BMW ART CAR LA VIENA

  • VOLVO ES90, ELEGANȚĂ ȘI CONFORT ELECTRIFICAT

REPORT
Home›REPORT›BUGATTI, IDENTITATE CORPORATIVĂ NOUĂ!

BUGATTI, IDENTITATE CORPORATIVĂ NOUĂ!

By Mihai Leonard
August 16, 2022
487
0
Share:

Constructorul Bugatti se află în vârful industriei auto de peste 100 ani, creând unele dintre cele mai performante autovehicule. Cu sediul în Molsheim (Franța), marca sportivă – înființată în 1909 – produce unele dintre cele mai râvnite vehicule din lume!

Rebranding (foto Bugatti)

Dorite de-a lungul timpului de numeroși colecționari, vehiculele Bugatti oferă confort, manevrabilitate, design, fiabilitate și tehnologie de ultimă oră. Pe măsură ce lumea se schimbă, marca sportivă evoluează pentru a deveni un brand de lux cu acoperire largă. Pentru a realiza acest pas, constructorul își extinde portofoliul în afara teritoriului auto. Noua identitate corporativă sunt o parte importantă a acestei evoluții.

Schimbarea

“Nu ne-am dorit doar crearea unei imagini noi. Am analizat trecutul și conexiunea noastră istorică odată cu lansarea Veyron din anii 2000. Am evoluat cu Chiron, crescând poziționarea și atractivitatea mărcii, pe măsură ce lumea s-a schimbat în ultimii zece ani. Nu uitați, iPhone-ul nu exista în momentul lansării modelului Veyron”, spune Hendrik Malinowski (Bugatti). Rezultatul este un design corporatist îndrăzneț.

Rebrandig online (foto Bugatti)

Noua identitate se potrivește cu locul pe care constructorul francez de supercaruri îl ocupă în industria auto de astăzi. De asemenea, ne arată și direcția în care se va dezvolta marca sportivă. Însă, două lucruri rămân constante: mașinile produse de Bugatti sunt o operă de artă personalizată. Fiecare client poate experimenta senzații unice, urmând motto-ul lui Ettore: “Dacă este comparabil, atunci nu mai este Bugatti”.

Identitatea

Cultivând relații strânse cu clienții săi, marca franceză își redefinește locul pe piața vehiculelor de super-lux. Design-ul corporativ poartă urmele bogatei moșteniri a mărcii, precum albastrul vibrant, nuanța fiind o referință la originile sale franceze. Noua identitate a fost deja implementată parțial împreună cu partenerii Bugatti și va fi lansat treptat către marele public. Primii pași au implicat schimbările pe canalele de socializare.

Detalii aici – ETTORE

TagsbugattiBusinesscarIdentitylifestyleluxurynewsportsuper
Previous Article

BENTLEY ÎNCEPE PRODUCȚIA BENTAYGA EWB!

Next Article

CHARLES HEIDSIECK, EDIȚIE ANIVERSARĂ!

0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

Related articles More from author

  • GREEN

    BENTLEY ATESTĂ NAȘTEREA GAMEI HIBRIDE!

    May 5, 2022
    By Mihai Leonard
  • LIVING

    BILLECART-SALMON A LANSAT VINTAGE 2008!

    May 15, 2022
    By Mihai Leonard
  • REPORT

    MACAN TURBO, MAI PUTERNIC ȘI MAI AGIL

    September 1, 2019
    By Mihai Leonard
  • GREEN

    MERCEDES-AMG EQE 43 & 53 4MATIC+

    February 21, 2022
    By Mihai Leonard
  • GREEN

    HOPIUM A LANSAT MACHINA VISION!

    November 1, 2022
    By Mihai Leonard
  • REPORT

    MERCEDES-MAYBACH HAUTE VOITURE!

    December 16, 2022
    By Mihai Leonard

Leave a reply Cancel reply

  • REPORT

    MINI SĂRBĂTOREȘTE ZIUA FEMEII!

  • REPORT

    PE VALEA DOFTANEI CU TOYOTA RAV 4!

  • LIVING

    A6 E-TRON LA MILAN DESIGN WEEK!

  • Termeni şi condiţii
  • Politica cookies
  • Home
  • Contact
  • The Gentleman’s Journal
Copyright © Victor Media Press SRL 2023 All Rights Reserved
Folosim cookie-uri pentru a analiza traficul și audiența website-ului nostru. Înainte de a continua navigarea pe www.thegentlemansjournal.ro, exprima-ti acceptul prin apasarea butonului "Accept". Subliniem faptul ca prin continuarea navigării pe website-ul nostru fara acceptare, confirmi utilizarea fișierelor de tip cookie. www.thegentlemansjournal.ro utilizeaza cookie-uri si colecteaza informatii din browser-ul tau pentru a-ti putea afisa continutul site-ului, pentru a putea livra continut relevant si pentru a intelege audienta online. ACCEPTRead More
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT