#BMWPHOTOCAMP ajunge în showroom-urile BMW, șapte dintre cei mai buni fotografi auto din România şi pictorul Adrian Mitu explorând în decorul de iarnă designul noului BMW Seria 4, alături de modelele X5, X6 şi X7. O selecţie a lucrărilor lor poate fi admirată acum într-o expoziţie organizată simultan în opt showroomuri BMW din ţară: APAN Brăila şi Iaşi, Auto Cobălcescu Bucureşti şi Piteşti, Automobile Bavaria Băneasa şi Otopeni, Proleasing Ploieşti şi XCARS Târgu Mureş.
“Suntem privilegiaţi – am adus împreună creativitatea puternică a opt artişti pe care îi apreciem. Designul modelelor a fost explorat de viziunea lor unică şi aduce perspective şi idei interesante. Expoziţia este o invitaţie la descoperire şi dialog, o conversaţie despre imagine şi design. Ne bucurăm că acest proiect unic este prezent în atât de multe dintre showroomuri BMW din ţară”, explică Dr. Josef Reiter (Director General BMW Group România). Echipa proiectului a inclus şapte fotografi auto cu o experienţă cumulată de mai bine de un secol, toţi cu un portofoliu de colaborări valoroase cu publicaţii de specialitate din România: Radu Chindriş, Adrian Cobzaşu, Mihai Dăscălescu, Ciprian Mihai, Bogdan Paraschiv, Dragoş Savu, Andrei Toboşaru.
Mai multe știri lifestyle AICI
De asemenea, Adrian Mitu a semnat mai multe proiecte de anvergură cu BMW România, Concursul de Eleganţă de la Sinaia, dar şi cu BMW Car Club of America, multe dintre lucrările lui fiind expuse în muzee auto din Statele Unite şi la Ţiriac Collection, la Bucureşti. Expoziţia #BMWPhotoCamp completează un plan amplu de acţiuni prin care showroomurile BMW şi MINI din ţară oferă mereu servicii şi experienţe inovatoare clienţilor. Astfel, BMW Group a fost primul producător care a oferit prezentări cu realitate augmentată ale unui model care încă nu se lansase pe piaţă, BMW X2, folosind Microsoft HoloLens. Compania a fost prima care a răspuns pandemiei din România cu serviciul de livrare şi ridicare gratuită a maşinilor noi sau service.
De ce Cultura? De ce nu! Cultura înseamnă cunoaştere, un sanctuar al frumuseţii şi profunzimii, al sensului şi al păcii. O evadare care inspiră, departe de agitaţia vieţii de zi cu zi. Liniştită în cel mai bun caz, chiar deranjantă uneori. În calitate de cetăţean corporate, constructorul german de automobile premium și-a luat în serios responsabilitatea socială, ca parte a căreia a fost implicat în sute de iniţiative culturale în întreaga lume timp de mai bine de jumătate de secol, atât în artă, muzică şi sunet sau arhitectură, cât şi în design. Ca partener pe termen lung, libertatea creativă este esenţială – şi la fel de esenţială pentru lucrările revoluţionare ca pentru inovaţiile majore în cadrul unei companii precum a noastră. Detalii BMW Group România AICI.
Ți-a plăcut acest articol? Abonează-te la newsletter-ul The Gentleman’s Journal pentru mai multe informații AICI