Programul de personalizare al constructorului BMW Motorrad primește acum un impuls prin instalarea pe modelele R18 a evacuării Akrapovič. Cu aproximativ 97 mm mai scurte decât evacuările standard, acestea sunt din oțel inoxidabil și vopsite în tonul negru-mat!
Se remarcă prin capacul argintiu – reglabil în trepte de 90 grade – care conferă spatelui R18 un aspect mai sportiv. Simbolul mărcii – faimoasa Elice BMW – din centru capacului acționează ca un detaliu fin, de înaltă calitate. Totodată, pentru a proteja încălțămintea bike-rului, în zona conexiunii colectorului amortizoarelor spate slip-on este montată câte o placă termică. Cu o greutate de 8,2 kg, cele două amortizoare sunt mai ușoare decât cele standard.
Caracteristici
Greutate redusă cu aproximativ 1 kg a celor două evacuări Akrapovič subliniază încă odată nota sportivă a motocicletei. Conform reprezentanților mărcii, “cele două elemente au fost reglate optim pentru “Big Boxer-ul de 1.802 cc” am modelului R18”. Un detaliu important îl reprezintă montajul evacuării, nefiind necesară o omologare suplimentară în actele vehiculului cu două roți. Și asta fiindcă ele au fost deja înscrise împreună cu motocicleta.
Cu o greutate redusă, evacuările Akrapovič se completează perfect cu kit-ul Bobber oferit de BMW Mototrrad pe modelul R18. Șaua unică – denumită BMW Motorrad Hommage – este realizată în stil Bobber. Apărătoarea plată de noroi și suportul negru pentru plăcuța de înmatriculare creează un spate inconfundabil. Astfel, el se prezintă cu o alură scurtă și clară, care este subliniată perfect de eleganța și robustețea noilor evacuări.
Modelul R18
Motocicleta R18 este o parte important din istoria constructorului BMW Motorrad, cu caracteristici dezvoltate constant de-a lungul timpului. Este vorba de o moștenire care se derulează zilnic prin spiritul #SoulFuel. Iar rezultatul este un cruiser cu motor boxer – cu cea mai mare capacitate cilindrică – și elemente de design atemporale.
Detalii aici – CRUISER