BMW Group participă la IAA Mobility 2021, salonul auto care va avea loc pentru prima dată la München. De-a lungul a șase zile, expozanții vor discuta despre mobilitatea viitorului cu profesioniștii din industrie și membrii ai publicului.
Principalele subiecte ale IAA Mobility 2021 vor fi economia circular, dezvoltarea durabilă și mobilitatea urbană. De altfel, IAA dorește să inițieze un dialog cu vizitatorii în diferite locații din capitala landului Bavaria. Discuțiile vor avea loc atât în pavilioane expoziționale, cât și în spații organizate în piețe importante din München. Totodată, vizitatorii care nu pot ajunge la discuții, vor putea urmări în direct dezbaterile sau cu ajutorul înregistrărilor.
Spații de discuții
Cu ajutorul Open Space, IAA va crea un format accesibil vizitatorilor și va duce mobilitatea viitorului în inima orașului. În piețele din centrul orașului, precum Marienplatz sau Odeonsplatz, vizitatorii vor putea explora cele mai noi automobile și inovații. De asemenea, aceștia se vor putea implica în discuții live și întrun amplu program cultural și de divertisment. BMW Group va fi cel mai amre expozant și va întâmpina vizitatorii în diferite locații din oraș.
“IAA explorează mobilitatea viitorului și oferă un forum important pentru producătorii auto”, spune Jens Thiemer (Vicepreședinte Executiv BMW). “BMW vrea să facă parte din discuție și dorește să ofere soluții în mod activ. În acest scop, folosim IAA pentru a oferi informații despre viziunea naostră în privința durabilității și economiei circulare. Invităm participanții la expoziție să ia parte activ la discuții – personal la BMW Hubs sau digital în întreaga lume”.
Mobilitatea viitorului
Mobilitatea viitorului este un domeniu pentru constructorii auto. După cum subliniază Maximilian Schöberl (Director Comunicare Corporate BMW AG), “protecţia climatică şi mobilitatea personală nu sunt în contradicţie”. “Compania noastră folosește tehnologiile noi, inovațiile și automobile d eultimă generație pentru a îndeplini cerințele societății. Durabilitatea este cuvântul cheie, fără a îndepărta mobilitatea personală de consumatori”.
Ți-a plăcut acest articol? Abonează-te la newsletter-ul The Gentleman’s Journal AICI