BENTLEY ARE UN NOU DIRECTOR MARCOM!
Bentley Motors a anunțat numirea Amel Boubaaya în funcția de Director Marketing și Comunicare pentru Europa. Amel Boubaaya o înlocuiește pe Caren Jochner, care a devenit Director Global Brand Experience al constructorului britanic.
Amel va oferi raportări împreună cu Balazs Rooz (Director Regional Europa) și Wayne Bruce (Director Comunicare). Comentând numirea, Wayne Bruce a spus: “Sunt încântat să lucrez cu Amel. Aceasta aduce experiența în comunicare și colaborare cu clienții din segmentul de lux. Totodată, pasiunea pentru automobile a fost perfecționată în timp pe diverse piețe în întreaga lume. Aștept cu nerăbdare să lucrăm pentru a dezvolta activitățile în regiunile europene cheie”.
Parcurs profesional
Amel Boubaaya se lătură mărcii după 15 ani în comunicarea auto, cea mai recentă fiind de PR pentru Europa. O perioadă în care a mai lucrat în Orientul Mijlociu și Africa pentru McLaren Automotive. O perioadă de zece ani în care Amel a ocupat funcția de Director Lifestyle și Comunicare pentru Europa. “Sunt încântată să mă alătur călătoriei începute de Bentley în cea mai exigentă regiune din lume”, menționează Amel Boubaaya.
“Aștept cu nerăbdare această provocare și mă simt inspirată de modul în care marca tratează problema durabilității. Este un subiect drag inimii mele încă din primele etape ale carierei mele profesionale”. În noul rol, Amel va fi responsabilă pentru toate activitățile de marketing și Comunicare în Europa. Cu sediul în München, regiunea acoperă 35 de țări și 70 reprezentanțe auto pentru circa 20% din vânzările totale.
Ți-a plăcut acest articol? Abonează-te la newsletter-ul The Gentleman’s Journal AICI