AURA, MAȘINĂ SPORT FULL-ELECTRICĂ!
Aura a fost dezvoltată ca un concept de mașină sport cu două locuri, prefigurând astfel viitorul mobilității electrice. Realizat de patru companii britanice, vehiculul a fost expus pentru prima data public la CENEX-LCV din Millbrook Proving Ground.
Conceput pentru a fi prietenos cu natura, suprafețe sculpturale și puritate a design-ului, Aura folosește compozite din fibre naturale. Mașina utilizează propulsia full-electrică, în timp ce interiorul este dominat de orientarea infotainment-ului către șofer. Finanțat de Office for Zero Emission Vehicle, conceptul a fost dezvoltat de patru companii inovatoare britanice. Reușita se măsoară într-o mașină cu emisii reduce.
Conceptul
O componentă important este oferită e pueterea și cerințele acesteia pentru lumea actuală. Lucrări ample de inginerie și tehnologie sunt înglobate în noul vehicul. Conceptul venind într-un moment când industria auto evoluează, cerințele de transport ale persoanelor aflându-se într-un punct extrem de important. Având la bază durabilitatea, vehiculul electric (EV) a fost conceput și construit în doar 12 luni de la începerea proiectului.
Un concept care a depășit granițele inovației, în construcție ținându-se cont de greutate, rezistență și utilizarea inovatoare a tehnologiei. Eemente care trebuie să rezolve problemele consumatorilor în utilizarea zilnică a unui vehicul electric. Prin plasarea bateriilor și motoarelor în poziții optimizate, echipa a ținut cont de eficiența mașinii. De asemenea, s-au folosit fibre naturale compozite, mult mai durabile în procesul de fabricație.
Tehnologie
Eficiența și gama largă a bateriilor și motoarelor electrice Potenza Technology a fost maximizată prin formele aerodinamice ale mașinii. Folosind fibre naturale compozite și țesături naturale, speciliștii mărcii au adăugat o opțiune de producție ușoară. Panourile reduse ale caroseriei și bateriile Potenza Technology de 44 kWh (88 kWh) oferă o masă mult mai mică. Totodată, fibrele naturale oferă posibilitatea unui mediu curat.
Ți-a plăcut acest articol? Abonează-te la newsletter-ul The Gentleman’s Journal AICI